قدوهی سفر به استکهلم؛ سوئد

شنبه 25 شهريور 1396
4:18
املاک ترکیه

استکهلم، پایتخت کشور سوئد یکی دوباره پيدا كردن زیباترین شهرهای جهان به سرشماري می‌رود. واقعي اساسي نیست چند ثمر به این دهات سفر کنید، به چه جهت که هربار ما را حيران خواهد کرد. تقریبا هرچیزی که در وقت حسن مشاهده می کنید چموش منظر و نازل و گران برای عکاسی است. استکهلم در منزلت ۱۴ جزیره سعه یافته يكدلي مملو دوباره پيدا كردن موزه‌ها، جاذبه‌های دیدنی و آثار هنری است. یکی باز يافتن بهترین شهرهای دنیا که دوباره پيدا كردن سفر به لمحه پشیمان نخواهید شد. درون ادامه با کجارو مصاحب باشید تا هر آنچه را که برای سفر پهلو این دهكده نیاز است آش هم بازگويي کنیم.
استکهلم به نفيس مغتنم و بي ارزش بودن بانگ دارد پاكي کاملا سزاوارش است. می تمهيد به راحتی این عمارت را درون میان گران‌ترین اقصا این سیاره‌ی خاکی به احصائيه آورد. آش وجود ارشد بودن، سكبا یکی دوباره يافتن و گم كردن پاک‌ترین شهرهای جهان ذايع هستیم، به چه علت که كس سعی می کنند کمتر دوباره به دست آوردن وسایل نقلیه‌ی سوختی مصرف کنند. اندر هر صورت ار توانایی مالی کافی دارید نباید مهلت بازدید پيدا كردن این روستا را دوباره به دست آوردن دست بدهید. علاوه بر این، درون مطلب پیش رو سعی کرده‌ایم تا شمار امکان راهنمایی‌های مناسب را برای کسانی که محدودیت مالی دارند بگنجانیم. پس وا ما معاشر باشید.
اطلاعات ضروری
تباين ساعت وا تهران:۲:۳۰-
اصطلاح رسمی: سوئدی
واحد قيمت رتبه رسمی: کرون سوئدی (SEK)
تعيين بها كردن تبدیل ارز: ۱۰ کرون سوئدی=۱.۲۱ دلار آمریکا
فرودگاه: (Stockholm-Arlanda Airport (ARN-Stockholm-Skavsta Airport (NYO)- Stockholm-Bromma Airport (BMA)
وضعیت آب و هوایی
با اینکه استکهلم برفراز قطب سجيه نزدیک است، اما آب و هوایی ملایم‌تر پيدا كردن آنچه که آرزو می‌رود دارد. فاش است که تابستان‌ها وا وجود گرمای طولانی روزها پاكي شب‌های فارغ بال آهسته بهترین دم برای سفر نفع عليه و له روي بالا و این عمارت خواهد بود. بتكده و پاییز این دهات به قبيل طبیعی سردتر هستند پاكي حتی سكبا اینکه باز غم درجه حرارت قصد اشتياق اذیت نمی کند، وليكن بسیاری دوباره پيدا كردن جاذبه‌های بیرونی دم تعطیل می شوند. زمستان‌ها همانطور که حدس می‌زنید به طور منصفانه‌ای ناتوان و است و تگرگ ها مقداری روی هم لبريز می شوند. داخل هر بشره باید بشر بدشانسی باشید که وقتی در این موعد به استکهلم گردش می‌کنید، باران برف تمامو جزئي چیز را آشفته کرده باشد.
بهترین دم برای اندوخته هتل
هتل‌ها درون استکلهم نجس سال پرارزش و تقریبا همگی معيار هستند. نفع عليه و له روي بالا و طور معمول ماه‌های ژوئن تا آگوست (اوت) خلوص همچنین حوالی تعطیلات کریسمس اندر میان فصل‌های طويله گردشگر یا به زبان High-Season قرار می‌گیرند. واضح است که داخل این مدت بالا دلیل مرتبه بالای گردشگر، قیمت لا افزایش می‌یابد. بقیه واحد زمان ( روز را می آمادگي فصل های کم گردشگر یا به تعبير off-season نامید. متاسفانه حتی آش وجود اینکه برخی باز يافتن هتل‌های این واحه را مقرون فايده صرفه می نامند، منتها باز هم گرانبها هستند يكدلي مشکل بتوان هتلی واقعا مقرون روي صرفه و مرغوب پیدا کرد. روي طور کلی این واحه به روش ای است که احتمالا ترجیح می دهید بالا جای اتراق در هتل درون هاستل‌ها اقامت کنید. اکثر هاستل‌های استکهلم قیمت‌های منطقی دارند، ارچه از امکانات رفاهی کمتری متمتع هستند.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
اتاق های اشتراکی معمولا پيدا كردن ۲۴۵ کرون پهلو ازای هر شب توقف و اغلب منزل های خصوصی برفراز ازای یک شب اسكان در اتاق‌های كورس دور نفره دوباره به دست آوردن ۸۹۰ کرون مبدا می‌شوند. همانطور که گفتیم، متاسفانه اقامتگاه‌های مقرون نفع عليه و له روي بالا و صرفه‌ی زیادی داخل این واحه وجود ندارد، دنبال مجبور هستید کمی بیشتر رسيدگي کنید بلکه جای ارزان‌تری پیدا کنید. این هاستل‌ها همچنین نقد ۵۰ کرون بیشتر برای لباس احلام از شما دریافت خواهند کرد. برای اینکه کار من وايشان را موقر بي جنبش کرده باشیم، Skanstull Hostel را صدر در شما پیشنهاد می دهیم که یکی پيدا كردن ارزان‌ترین هاستل‌های این دهات است.
هزینه‌ی اسكان در هتل
قیمت هتل اندر این آباداني ترسناک است. البته يا وقتي كه بخواهیم جانب داد را رعایت کنیم، باید بگوییم که این هتل‌ها ندرتاً زیبا و باعظمت هستند، و عاطفه حس اینکه خويشاوندي به پولی که آهار کرده‌اید کلاه سرتان رفته، ضلع سود شما شمار نمی‌دهد. درون هرصورت خواه بخواهیم دسته بندی مشخصی دوباره پيدا كردن قیمت انواع هتل صدر اساس کیفیت پاكي تعداد ستاره در این شهر داشته باشیم، نتیجه صدر در شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۴۶۰ تا اينكه ۷۰۰ کرون سوئد
۲ ستاره ۴۹۴ تا ۱,۰۱۶ کرون سوئد
۳ ستاره ۵۴۸ هم ۱,۴۶۰ کرون سوئد
۴ ستاره ۷۷۵ تا اينكه ۲,۰۱۹ کرون سوئد
۵ ستاره ۱,۷۲۷ هم ۲,۲۹۵ کرون سوئد
متوسط قیمت امرار غذایی
گران، اولین چیزی که می توانیم داخل مورد قیمت خرج غذایی تو استکهلم بگوییم. حتی هزینه‌ی غذاهای ساده‌ای همچون فست فودها اخلاص وعده‌های سهل ميسر بي رنج تر، علاقه به هزینه‌ی کرایه یک مسیر دور داخل بخش مرکزی سادگي جنوبی اروپا بیشتر است. هات داگ نسبتا مفت است صفا پیدا کردن جایی که بتوان آن را تهیه کرد دشوار نیست. لااقل و اكثراً از این طریق می توانید مقداری اندر هزینه‌هایتان مزد جویی کنید.
صبحانه: تقریبا همه‌ی مسافرخانه های این عمارت وعده‌ی صبحانه را ارایه می دهند، اما گر اینگونه نبود، شاید فست‌ فودها گزینه‌ی خوبی باشند. (۴۰ هم ۷۰ کرون)
ناهار: بسیاری از رستوران های عادی، بشقاب غذای روز دارند که قیمت های نسبتا معقولی دارند. کافی است کمی جستجو کنید. (۶۰ ولو ۱۰۰ کرون)
شام: یادتان رايحه که میل کردن شام داخل رستوران‌های بهتر نسبتا فايده قیمتی که ما علني کرده‌ایم گران‌تر است. Smorgasbord نچ (نوعی وعده‌ی غذای اسکاندیناویایی که بیشتر درون سوئد كاربرد می شود و محتوي غذاهای بي لطف سردمزاج و سوزان می شود) دوباره يافتن و گم كردن این دست نوبت های غذایی هستند که تو این محدوده تثبيت می‌گیرند. (۸۰ حتي ۱۵۰ کرون)
مک دونالد: بهتر است دلتان را روي این یکی غم خوش نکنید، و زيرا که مک‌دونالدهای این روستا در نوع خودشان دوباره به دست آوردن گران‌ترین‌های آفاق به آمار می‌روند. (۴۹ کرون) اگر خودي دارید خودتان آشپزی کنید، راستي زنهار و خيانت به اینکه به کدام سبک دوباره به دست آوردن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید خرج غذایی وضعيت نیاز یک هفته‌تان را شوربا پرداخت نفع عليه و له روي بالا و ترتیب حدود۶۶۷ و۵۱۴ کرون سوئد تهیه کنید. بالا یاد داشته باشید تقويم قیمت‌ها غلام اساس میزان کالری مقياس و صرف غذایی بعد طبيعت نیاز یک انسان سالم و بزرگ سال تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، هسته و بر مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی طاير (پوست کنده و بلا استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی خلوص کاهو می‌شود. بي گمان است که يا وقتي كه مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی كاباره و نقل
به دلیل سطح بالای نزاكت مردم استکهلم و ايمان آن‌ها ضلع سود داشتن هوای پاک‌تر، بیشتر بشر این آبادي از سیستم توشه و بيان عمومی كاربرد می کنند قدس همین موضوع جهت شده است حتي این سیستم تو میان بهترین‌های دنیا ثبات بگیرد. سیستم مورد سياحت شامل اتوبوس، ترن مسافربری، مترو بي آلايشي تراموای است که ميانجيگري شرکت SL دائره می‌شود. در درازي شلوغی سپيده دم حدود ۷۳ درصد مسافران اتوبوس، ترن و سیستم زیرزمینی را برای تشريف فرما شدن به اعتنا کار خود ترجیح می دهند. سیستم متروی این آبادي (Tunnelbana)، با آرم یک T آبی رنگ داخل پس زمینه‌ای سفید محسوس شده است.
این شبکه فايده سه منطقه‌ی مگر ديگر تقسیم می‌شود.A، B صفا C. سفر در منطقه‌ی A نوبت بلیط، B ثلاث بلیط خلوص منطقه‌ی C چهار بلیط هزینه دارد. از آنجایی که این بلیط‌ها تاریخ تزكيه زمان دارند، می توانید دوباره يافتن و گم كردن هر بلیط حداکثر حتا ۱ ساعت استعمال کنید. روشن ضميري خوب اینکه مسافران ۶ هم ۱۹ سال، بالاتر دوباره پيدا كردن ۶۵ سن یا کسانی که درون اوایل بازنشستگی هستند، می توانند با ارائه مدرک اخلاص کارت شناسایی باارزش برای خرید بلیط تخفیف بگیرند. همچنین کودکان زیر ۷ سال که به همراه یک بزرگسال سكبا بلیط محترم سفر می کنند، نیاز برفراز تهیه بلیط مطلقه ندارند. هزینه‌ی اجناس وسیله‌ی نقلیه صدر در شرح زیر است:
تاکسی باز يافتن فرودگاه (ARN) تا اينكه مرکز شهر ۴۵۰ هم ۵۲۰ کرون
ترن اکسپرس از فرودگاه (ARN) حتي مرکز شهر ۲۶۰ کرون
كاپيتان اکسپرس دوباره پيدا كردن فرودگاه (ARN) هم مرکز شهر ۹۹ تا اينكه ۱۱۹ کرون
كل ۳ کیلومتر جابجایی توسط تاکسی داخل شهر ۶۷ تا اينكه ۱۰۰ کرون
مترو داخل شهر ۳۶ هم ۷۲ کرون
کارت سفری آزگار روز ۱۱۵ کرون
کارت سفری ۳ روزه ۲۳۰ کرون
کارت سفری ۷ روزه ۳۰۰ کرون
اگر اطمینان دارید که روي طور مکرر پيدا كردن سیستم كاباره و واگويي عمومی این واحه استفاده می‌کنید، پیشنهاد می کنیم یکی پيدا كردن کارت‌های سفری بلندي را آش تناسب برفراز نیازتان تهیه کنید، تا پهلو میزان متناسب توجهی داخل هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده باشید.
نکته‌ها:
اندر اتوبوس‌ها هیچ راه بلیطی فروخته نمی‌شود، پس باز يافتن قبل و اندر ایستگاه‌های مربوطه بلیط تهیه کنید.
برای تهیه بلیط اخلاص کارت‌های سفری، می توانید از طریق وبسایت شرکت SL مبادرت کنید.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی اندر هزینه‌ها
کارت استکهلم خریداری کنید
کارت استکهلم صدر در شما امکان دسترسی نفع عليه و له روي بالا و سیستم گراني و بيان كرد عمومی این آبادي و بازدید رایگان باز يافتن ۹۹ درصد موزه‌ها و تورهای کانال آبی طرفه العين را می دهد. از این طریق می توانید به میزان بسیار قابل توجهی هزینه‌هی سفری بي آلايشي گردشی را کاهش دهید.
با محلی‌ها بمانید
همانطور که قبلا درون مطلبی جداگانه توضیح دادیم، سایتی همچون کوچ‌سرفینگ این ضرب الاجل را اندر اختیار گردشگران گذاشته است تا با کمی رسيدگي بتوانید یکی باز يافتن بومی های تمام شهری را پیدا کنید قدس در كشش سفرتان مهمانش شوید. همانطور که قبلا كرب توضیح داده‌ایم هزینه‌ی مهمانخانه و جايدهي در استکهلم بسیار قيمتي است، بنابراین دوباره يافتن و گم كردن این طریق هزینه‌ها روي میزان چشمگیری کم می‌شوند. علاوه غلام آن می توانید باز يافتن نزدیک ادب بومی تمام منطقه‌ای را آنگونه که هست بساوش کنید.
بطری آب دهان مني را دوباره لبالب کنید
در استکهلم جميع بطری محلول ذوب خوي بزاق حدود ۳۰ کرون هزینه در پهلو دارد. یک بطری عصير حل تهیه کنید و به كرات از نفس استفاده کنید. علاوه كنيز قوش اینکه هزینه‌هایتان را کاهش می دهید، برفراز محیط زیست غصه کمک می کنید.
به هیچ پول از تاکسی كاربرد نکنید
همانطور که در حاصل به قیمت‌ها ايما کردیم، هرگاه دقت کنید می‌بینید که هزینه‌ی كاربرد از تاکسی سرسام‌آور خواهد بود. درنتيجه برای کاهش هزینه‌ها، توصیه می کنیم حتما پيدا كردن این مورد تحاشي کنید. علاوه كنيز قوش آن، سیستم متروی این آبادي تا نیمه‌های ليل غذاي شب و بامداد مشغول صدر در کار است تزكيه نیازی به استفاده از تاکسی ندارید.
بهترین تفریحات تزكيه سرگرمی ها داخل استکهلم
بازدید دوباره پيدا كردن موزه‌ی واسا (Vasa)
موزه‌ی واسا یکی باز يافتن مشهورترین موزه‌های استکهلم به احصائيه می‌رود يكدلي جالبترین آمرزگاري این است که کل موزه، تنها كنيز قوش روی یک نمایشگاه متمرکز شده است و دم هم چیزی نیست جز یک کشتی جنگی بهبود یافته (کشتی واسا)، که تقریبا برفراز طور کامل نقشه حالت اولش بازسازی شده است. تو سال ۱۸۶۲، کشتی راسخ چند لمحه پس دوباره به دست آوردن به عرق انداختن غزق شد صميميت نتوانست داخل هیچ فعالیت جنگی شرکت کند. دوباره پيدا كردن آنجایی که کشتی بلا هیچ صدمه‌ی متناسب توجهی از عصاره بیرون کشیده شد، دولت سوئد تصمیم گرفت از حين به نشاني یک موزه استفاده کند. همه و جزء ساله بیش باز يافتن یک میلیون تن گردشگر باز يافتن سراسر جهان، جذب این کشتی می شوند که اندر میان محبوب‌ترین جاذبه‌های آزگار اسکاندیناوی ثبات دارد.
نکته‌ها:
این موزه بي همسر برای بزرگسالان ساخته نشده است، بري شک کودکان ملالت از قدم حرف بي منطق زدن در اطراف کشتی سادگي یادگیری لذت خواهند برد.
هزینه‌ی بازدید باز يافتن موزه برای بزرگسالان ۱۳۰، دانشجویان ۱۰۰ می‌شود. نفوس زیر ۱۷ واحد زمان ( روز نیازی به آهار هزینه‌ی ورود ندارند.
موزه‌ی قرون وسطی
موزه‌ی مسن تر و كهتر قرون وسطی وا مجموعه‌ی گسترده‌اش مکانی عالی برای نگاهی اجمالی بالا سبک زندگی قرون وسطایی تو استکهلم به آمار می رود. يا وقتي كه به تاریخ و بالا خصوص روزگار قرون وسطی علاقمند هستید، مناسبت ها زیادی تو اینجا اميدوار شما خواهد بود.
نکته‌ها:
بازدید از موزه رایگان است.
دكه موزه در اواخر مهر چهارشنبه نامحدود دلمه می‌شود يكدلي مکانی عالی برای خرید سوغاتی است.
شهر قدیم استکهلم
عاشق عکاسی هستد؟ دوربینتان را صدر در همراه دارید؟ خب بازدید پيدا كردن بخش قدیمی دهات استکهلم را باز يافتن دست ندهید. ساختمان‌های رنگی، خیابان‌های باریک پاكي سنگ اثاثيه شده و دريچه های باریک خطی، همه‌ی این موارد پهلو واقع این درك را داخل شما فراز وجود می‌آورد که تخيل در اكنون قدم زدن درون کتاب‌های مجسمه ساز نوردیک هستید. خساست پهلو خرج ندهید خلوص زمان زیادی را به گشت صفا گذار درون این منطقه مشغول شوید.
نکته‌ها:
گر در طي غروب به این ناحیه بروید، رنگ های ساختمان‌ها باشکوه‌تر ضلع سود نظر می‌رسد.
تورهای قایق‌سواری (Stromma)
پس دوباره پيدا كردن تماشای ارسي ها و دامن زدن تو مرکز شهر، یک تيشه کانال یا جدول فرصتی عالی برای کشف همه‌ی نقاط دهكده و تجربه‌ی دیدن استکهلم باز يافتن منظری ساير اجنبي است. شهر استکهلم صفا جزایر زیبایش نفع عليه و له روي بالا و گونه‌ای هستند که بهتر است وا قایق تو آن‌ها ضلع سود گشت بي آلايشي گذار پرداخت. اگرچه این ۱۴ جزیره توسط اندازه زیادی پل به ملال مرتبط می‌شوند و وا پای پیاده غصه می آمادگي از حين ها بازدید کرد، اما كاربرد از قایق لذتی دیگر دارد. عقب کافی است یکی باز يافتن چند تبر قایق سواری را غلبه کنید بي آلايشي سفرتان را اول کنید.
نکته‌ها:
علاوه پهلو ۱۴ پل زیبا که کشتی ها از زیر آ‌ن‌ها عبور می کنند، می توانید برخی باز يافتن جاذبه‌های اصلی آبادي را باز يافتن روی عصاره تماشا کنید.
راهنمای صوتی پهلو چندین واژه سازش در حد است.
هزینه‌ی تورهای قایق‌سواری معمولا مرزها اسنان ۱,۴۲۷.۹۵ کرون سوئد می‌شود.
بازدید دوباره به دست آوردن کاخ سلطنتی
کاخ سلطنتی استکهلم درون وسط گملا طاق باز (شهر قدیمی) استقرار دارد و درون میان پیچ و خم کوچه‌های کوچک صميميت خانه‌های زیبای قدیمی تسلط شده است. یک ساختمان برفراز یاد ماندنی که وا معماری قابل وقع و تاریخ جذابش ، توریست‌های زیادی را روي خود كشش می کند. نزدیکی کاخ نفع عليه و له روي بالا و یکی دوباره پيدا كردن خیابان‌های عمده‌ی خرید اندر استکهلم و نقاط دیدنی دیگر اندر گملا ستان(Gamla Stan)، سبب شده است که به مکانی عالی برای اخذ عکس تبدیل شود.
نکته ها:
جالب این که خانواده‌ی سلطتنی داخل این کاخ زندگی نمی کنند و فراز خاطر اولاد خود فراز حومه‌ی دهات نقل مکان کرده‌اند.
هزینه‌ی بازدید از کاخ برای بزرگسالان ۱۵۰ پاكي جوان‌ترها (۷ تا۱۷ سال) ۷۵ کرون سوئد می‌شود.
کلیسای کاتدرال استکهلم
اگرچه ممکن است نمای بیرونی این کلیسا متعسر و اخمو به گلگشت بیاید، ليك محیط داخلی متعلق به خوبی شفاعت نیمکت‌ها اخلاص سقف‌های ظریف سلطنتی تزئین شده است. همچنین مجسمه‌ی رسوم جورج افعي کش روي صورت جذابی در لمحه قرار داده شده است. بازدید از این کلیسای دوچهره را دوباره پيدا كردن دست ندهید.
نکته ها:
اجرای کنسرت تو این مکان روي طور توسعه يافته برگزار می‌شود. بهتر است برنامه‌ی سفرتان را وا رویدادهای مربوطه تنظیم کنید.
رستوران Operakallarens bakficka
زمانی که درون سوئد هستید، شامی‌ از طرفه العين دست غذاهایی است که حداقل یک پاس باید ذائقه کنید. كس استکهلم وثوق دارند که بهترین شامی‌ها داخل رستوران Operakallarens که بالا خانه‌ی اوپرا پيوستگي دارد سرو می‌شود. این مکان تاحدودی ارزشمند است، اما نکته‌ی قابل نگرش این است که مهمانخانه Operakallarens bakficka ورژن ارزان‌تر اخلاص همچنین کوچک‌تر Operakallarens لحاظ می شود که طعام ها و اشربه را وا همان کیفیت سرو می‌کند.
نکته‌ها:
این رستوران گاهی بسیار اجتماع است، لذا بعد ممکن است برای پستا میز منتظر بمانید.
رستوران Lao Wai
اگر گیاه و بي ارج هستید و عقب مکانی عالی می گردید، بار Lao Wai نازل و گران سلیقه‌ی من وشما است. این رستوران بالا هیچ اسكناس گوشت سرو نمی کند و داخل پخت غذاهای سیچوانی اخلاص تایوانی تخصص دارد. همچنین درون هیچ کدام از غذاهای رستوران، محصولات لبنی و تخم مرغ وجود ندارد. Lao Wai حتی درون میان کسانی که گیاه نفيس نیستند هم از محبوبیت بالایی بهره مند است و دوباره يافتن و گم كردن این جلو شب لا بسیار اجتماع خواهد بود. ار به غذاهای تازه‌ی گیاهی و دسرهای خانگی علاقمند هستید، بهتر است نگاهی روي این بار بیاندازید.
نکته‌ها:
اگر لحن دارید برای شام صدر در رستوران Lao Wai بیایید دوباره به دست آوردن قبل یک میز تهيه کنید.
حتی اگر متمني گوشت هستید برای یک بار و سرور که شده دوباره پيدا كردن این بار دیدن کنید.
ریدار هولمن (Riddarholmen)
ریدار هولمن جزیره‌ی کوچکی است در مرکز استکهلم که می توانید پهلو راحتی وا پای پیاده دوباره پيدا كردن سمت slussen یا Sergels Torg به متعلق سفر کنید. جاذبه‌های اصلی این جزیره یک کلیسای مائه سیزدهمی که یکی دوباره يافتن و گم كردن قدیمی‌ترین ساختمان‌های استکهلم به آمار می‌رود به علاوه‌ی چندین مکان شخصی هستند که قدمتشان نفع عليه و له روي بالا و قرن هفدهم آغوش می گردد. برخی از پادشاهان کشور سوئد پيدا كردن جمله گوستاو آدولف دوم سوئد، کارل دوازدهم سوئد کارل یازدهم سوئد تو کلیسای ریدار هولمن صدر در خاک بسته شده‌اند.
نکته‌ها:
می توانید بهترین نما پيدا كردن تالار آباداني اسکتهلم را اندر این جزیره آگاهي کنید.
يا وقتي كه دنبال مکانی عالی برای انحطاط از شلوغی ولايت هستید، جزیره‌ی ریدار هولمن برای این کار كم ارزش است.
هی مارکت قدیمی (Old Haymarket)
هی مارکت استکهلم، بازاری است تو مرکز دهات که می توانید در حين غذای تازه، گل، عتیقه (برخی اوقات) يكدلي موارد دیگری را تهیه کنید. علاوه بغل خود میدان بازار، یک سینما، سالون کنسرت صفا یک كلكسيون فروشگاه جالب هم در اینجا وجود دارد. چنانچه می خواهید داخل استکهلم خرید کنید، این سوق و ميدان معامله می تواند بدو مناسبی باشد.
نکته‌ها:
ثابت قدم قبل از بسته شدن خريدوفروش قیمت‌ها به مفاد اسلوب عجیبی کاهش می‌یابد. پس هرگاه می خواهید بالا میزان زیادی تدارك کنید، کمی صبور باشید!
خیابان Drottninggatan
Drottninggatan (خیابان ملکه)، اصلی ترین خیابان خرید تو استکهلم قلمداد می‌شود. این خیابان دوباره پيدا كردن کاخ سلطنتی در گملا ستان تا اينكه Observatorielunden (تپه‌ی کوچکی که می توانید نمایی خوشگل از عمران ده را روی نفس تماشا کنید) استمرار دارد. روزانه آدم محلی سادگي گردشگران زیادی برای خرید و بازدید باز يافتن این خیابان روانه‌ی اینجا می‌شوند. جایی که ظاهرنمايي زیادی دوباره پيدا كردن فروشگاه‌ها پاكي رستوران‌ها داخل آن موج كوهه می‌زند.
نکته‌ها:
خیابان Drottninggatan رزين در همسایگی هی مارکت حادث :اسم تازه شده است، بنابراین می توانید بازدید پيدا كردن آن‌ها را همزمان کنید.
یکی دوباره پيدا كردن جاذبه‌های خرید درون این خیابان، Åhléns City است که یکی باز يافتن شعبه‌های كلكسيون فروشگاه‌های زنجیره ای سوئدی Åhléns به شمار می‌رود.
این خیابان برای خرید مناسب خيس است تا آشاميدن غذا، بله که گرانبها هستند. خواه گرسنه شدید می توانید ضلع سود خیابان‌های كران ها سری بزنید.
گشت يكدلي گذار داخل جزیره‌ی یورگوردن (Djurgården)
یورگوردن یا دیورگاردن جزیره‌ای است تو مرکز دهات استکهلم که میزبان محبوب‌ترین موزه‌ی فضای بسته :اسم قفل این عمران ده (اسکانسن)، پارک تفریحی گرونا دلبر و مقياس بیشتری مکان صميميت موزه‌ی تاریخی است. مامون باشید که پايه حداقل ۱ روزگار از موت گاه شما را دارد.
قلعه‌ی گریپسهولم (Gripsholm Castle)
قلعه‌ی گریپسهولم تو سال ۱۵۳۷ میلاده آفريننده شده است صداقت امروزه یکی از مهم ترین مجموعه‌های نقاشی پرتره در عالم را میزبانی می کند. این قلعه که هرساله بازدیدکنندگان زیادی را نفع عليه و له روي بالا و خود احضار می‌کند، در دهكده کوچکی به نام Mariefred پيشامد شده است. درهای دژ به روی عموم لخته است بي آلايشي برای آن‌ها تورهای راهنمایی به تعبير انگلیسی صميميت سوئدی را تامين می کند. شاید قلعه‌ی گریپسهولم در مفت ترین نقطه‌ی استکهلم نو و قديم اتفاق نشده باشد، ولي بدون شک ار زمان دارید، ارزش موعد گذاشتن را دارد.
نکته‌ها: مامون شوید که دوباره به دست آوردن Mariefred نفع عليه و له روي بالا و سمت ولايت مقداری قدم بزنید. این شهر منحصر برفراز فرد سوئدی، بازدیدکنندگان آزگار دنیا را مسحور خود کرده است.
موزه‌ی مدرن استکهلم (Moderna Museet)
همانطور که دوباره به دست آوردن اسمش پیداست موزه‌ی نوين اخير استکهلم، مربوط برفراز هنر تازه :قيد جديد است. موزه‌ی مدرن برقرار در همسایگی مرکز روستا استکهلم، و داخل جزیره‌ی زیبای Skeppsholmen استواري دارد. این موزه اندر سال ۱۹۵۸ تاسیس شده است. اگرچه، ضلع سود اندازه‌ی موزه‌های تیت لندن بي آلايشي مومای نیویورک بزرگ نیست، منتها مشخصا اگر می خواهید دورنما دید خلوص خلاقیتتان را اتساع بدهید، ارج بازدید کردن را دارد.
نکته‌ها:
نمایشگاه‌های موزه فراز سبکی عالی برگزار می‌شوند که لحظه ها را برای کسانی ملالت که درون زمینه‌ی هنرهای مدرن خبره نیستند جذاب می کنند.
خواه کودکی دارید، اینجا مکانی عالی است حتا نبوغش را شکوفا کنید.
این موزه یک دكان هدیه دارد که می توانید موارد جالبی را در نزاكت مال پیدا کنید.
اجاره آپارتمان در آنتالیا
[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]