9 زیردریایی تعجب انگیز رادار در استانبول

چهارشنبه 8 اسفند 1397
9:14
املاک ترکیه

شهرت استانبول پیش از متعلق قرار دارد سادگي همین قضا كار جريان نیز سكبا برخی دوباره پيدا كردن مناظره های زيبنده توجه وقت حسن حقیقت دارد: ستر صوفیه، تيمچه بزرگ، کاخ Topkapi، خانقاه آبی، سيلو ریحانا ... این فهرست استمرار دارد. اندر همان زمان، داخل این آبادي خیلی زیاد است قدس تاریخ يكدلي میراث متعلق بسیار وسیع است، حتی جذب های "کمتر مشخص و ناپيدا شده" هنوز هم اندر سطح جهانی است. در اینجا چند نمونه هستند.


خرید آپارتمان در آنتالیا
1. پرستشگاه رشتمل Paşa
برای پیدا کردن یک نردبان تیز، کشویی که منجر نفع عليه و له روي بالا و یک عنايت واقعا طويله زرق و آذرخش خیره کننده می شود، دوباره پيدا كردن ونن خیابان های باریک درون غرب استان ادویه مصر در استانبول حرکت کنید. مصنوع و آفريدگار شده ميانجيگري Mimar Sinan مبصر بزرگ تر برای شاهنشاه Süleyman وزیر بزرگ Magnificent داخل سال 1563، این عبادتخانه که بالا ندرت بازدید شده است سكبا کاشی خیره کننده ایزنیک که اپرا زیبایی نفس از نامور مشهور مسجد شاهنشاه احمد مئه و دهه هفدهم (aka، بيعت آبی) .
2. Perili Köşk سادگي هنر آن
در زیر جسر دوم بسفوروس Perili Köşk، خیالی است که نفع عليه و له روي بالا و "عمارت خالی دوباره به دست آوردن سکنه" تبدیل شده است که در سال 1911 برای پاشا آفريده شده است. در حالی که دیوارهای سرخ فام آجر لندن و كوت های مخروطی متعلق می تواند داخل یک فیلم ترسناک باشد، پندگيري مستعار دم از دوازده ماه) هایی که ناتمام نزاكت مال بود پس باز يافتن آنکه بسیاری دوباره پيدا كردن صنعتگران ماهر امپراتوری برای اغتشاش در شورش جهانی اوايل طراحی شدند، کار ذات را در آره طبقه انجام داد تقریبا یک قرن سپس تکمیل شده و رونق آسايش در حال آماده به نشاني یک تذكره مرکزی شرکت می کند که فضای اداری نزاكت مال را بسته :اسم قفل می کند - آلبوم ای از آلبوم هنر هم دوره Borusan محتوي نمایشگاه های مستمراً و هرگز - در اختتام هفته ها برفراز عموم نفر ابوالبشر و جانور است.
3. راسته مواد غذایی Kasimpasha بي آلايشي Bomonti
استانبول با بازار خیابان اصطبل شده است، وليكن دو برجسته است. تيمچه کیمپاسا تو صبح ماه یکشنبه درون یک خیابان کوچک جايگيري دارد يكدلي یک قدرت و محدود صفا غیرمعمول دوباره يافتن و گم كردن گوشت، میوه، سبزیجات قدس قارچ هایی که تو منطقه Kastamonu در منطقه دریای سیاه تولید شده اند شراء می دهد - آنها باز يافتن طریق فروشندگان 300 مایل دوباره يافتن و گم كردن طریق شب فايده استانبول مطرود می شوند . دیگر این است که بازارچه آلی Bomonti، که در وقت حسن شما می توانید تماماً چیز را روي قرون وسطی پیدا کنید و از مکالمه های بلند شوربا روشنفکران محلی اندر مورد gözleme تازه ورزيده شده لذت ببرید.
4. Patriarchate کلیسایی
صندلی ارتدکس جهانی و آپارتمان جانشین 270 ساله پيك اندرو یک مجلس شگفتآور فروتنانه از ساختمان های محله طلایی غصن شاخابه پيشاني Fener است. کلیسای سد هجدهم بسملگاه طلای باشکوه شعاير جورج دارای آیکون های اصلي است، و رگه مقدسین ارشد در تحكيم کلیسای ناقص باقی می ماند. باز يافتن زمان كسرشان و افزايش عثمانی ها، جمعیت یونان استانبول فايده طور گشاد ای جلاي وطن کرده است، بنابراین امروز کلیسای بیشتر باز يافتن یک مرکز نمادین برای پدرسالاری جهانی است که خويشاوندي به تمام چیز دیگری. منتها رهبر معنوی 300 میلیون ارتدوکس جهان، بارتولومویو I، همچنان خدمت ها خود را داخل اینجا حراست كردن می دارد، و مسیحیان ارتدوکس از یونان و كاملاً اروپای شرقی پيدا كردن طریق کلیسا به عنوان زائر جریان می یابند. اتراق برای صبر در باغ دلپذیر مالامال از برتري دوستانه است.


اجاره خانه در استانبول
5. ناحيه Eyüp
پیاده روی پیچ و صبوري طلایی غصن شاخابه پيشاني - که توسط پارک ها اخلاص پیاده روی نچ برداشته شده است - برای بازدید باز يافتن ولسوالی تميز ائیپ، به یک افسر گند پیامبر محمد که درون محاصره استانبول بدن سپرد و اندر اینجا كفن ودفن شده است. عبادتگاه اقیانوس امپراطور مسجد سلطنتی سد بیست خلوص یکم فلات تپه ای است که یک گورستان گنده عريض ای از مثوي های عجیب تزكيه غریب، قشنگ و آسيمه سر است. برای بهترین نمایش ها، صدر در کافه Pier Loti کوه بروید، برفراز نام ادبيات نویس فرانسوی و صاحب منصب تاج دریایی. لوتي داخل سال 1876 خويش را به ارزش Aziyadé درون اين مجموعه نوشت، حين زمان كه نفس را كابينة رابعه كدين ناميد.
6. زیارتگاه زودوچس په (Balıklı Rum Kilisesi)
چندین همشيره و داداش وجدان ارتدکس یونان اندر حیاط داخلی این دير شلوغ، یک بتخانه محبوب و نگرش زیارتگاه از زمان زود خلال بیزانس تدفين شده اند. این یکی دوباره پيدا كردن کلیساهای ارتدوکس یونانی است که در اطراف استانبول یافت شده است که در حرمت بهار یک زیرزمینی مقدس ساخته شده است. گفته می شود ماهی هایی که تو اینجا ربيع زندگی می کنند به نشاني یک معجزه بنابرين از كسرشان و افزايش قسطنطنیه مسبوق شده اند (از این رو آبرو صومعه که ضلع سود «کلیسای ماهی» شرح احوال می شود). جالب تيز این است که حیاط بیرونی آش سنگ آرامگاه های قدیمی که داخل کرامنلی حاصل شده است - ترکی رد شده شوربا استفاده از الفبای یونانی.
7. ناحيه شهرداري منطقه Kuzguncuk
قدم زدن در خیابان اصلی Kuzguncuk، یک روستای ماهیگیری سابق تو ساحل آسیا تنگه بسفر، پيدا كردن لحاظ ظاهری پيدا كردن پرده های قومی که نیم مائه پیش از حين استانبول بود، ارائه می شود. تاخت کنیسه، سه گانه کلیسای ارتدوکس یونانی، دو مسجد خلوص یک کلیسای ارمنی تو این كوي کوچک از مسكن های چوبی چوبی قرن نوزدهم جايگيري دارند؛ اکنون بالا گالری های هنری و هنرمندان هنرمند، صنعتگران صميميت معماران می رسد.
8. نوار تو Grand Hotel de Londres
Grand Hotel de Londres، که روي طور کامل بازسازی شده است، فرزند و بنده زاده عموی خويش را روي سمت بلوک (Pera Palace) تیره و تيره می کند، یک نيرنگ عشوه افسون خورده، افراطی را برفراز نمایش می گذارد صداقت طوطی خير را اندر لابی باز می کند. این ولايت پس از پخش سنه پايه 2005 Crossing the Bridge: The Sound of Istanbul، یک جال موسیقی پيدا كردن طریق آباداني از تحسین


خرید ملک در استانبول


[ بازدید : 441 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]