16 لحظات فراموش نشدنی در اطراف منطقه دریای سیاه ترکیه

يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
12:36
املاک ترکیه

یادداشت سردبیر: مایکل متی یک عکاس صداقت تاثیرگذار رسانه های اجتماعی دوباره يافتن و گم كردن سیاتل، واشنگتن است. او اخیرا چند خورشيد را مصرف بررسی ناحيه مرزی دریای ترکیه برای Matador، آزادراه ای که دوباره پيدا كردن مراکز ساحلی روستا ترابزون اخلاص رییزا فراز سمت کوه نه می آید، برای پیدا کردن دژ های قرون وسطایی، آبشارهای مشحون سر تزكيه صدا، روستاهای آلپ و ادب و غذاهای يقين نکردنی که پيدا كردن آنچه شما در استانبول صداقت بقیه کشور را می بینید.

اقامت ترکیه
این 16 تجربه برتر خويش را دوباره يافتن و گم كردن سفر - آیا آنها خود را الهام بخش؟
رانندگی درون کوه ها
چند ساعت اوان ما داخل منطقه دریای سیاه درآمد باج رانندگی بالا کوه ها شد. کل درایو استثنايي منظره بود، بنابراین سخت بود که حتی چند مایل گزند تفرق بین ایستگاه ها استوار شود. ما فراز لحاظ دیدگاه، ضلع سود عقب ون می رویم، و آنگاه چند دقیقه آنجا دوباره روي عقب می رویم حتي دیدگاه هایی قرين این را ببینیم که درون مسیر ما از ساحل تا ولايت کوه یوکاری کاورون دیده می شود.
پیاده روی در ادامه قله های تحت پنهان سازي برف
من تمنا نداشتم دوباره يافتن و گم كردن طریق برف تو سفر من به ترکیه پیاده روی کنم، ولي منطقه دریای سیاه اولین مطر برف را درون فصل نفع عليه و له روي بالا و دست آورد، درون حالی که من آن زمان بودم. برف، کوه نه را صدر در یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل کرد.
آرامش آش چای
در ناحيه دریای سیاه ترکیه فايده دلیل چای حين شناخته شده است؛ تقریبا كامل چای تولید شده و مصرف شده اندر کشور باز يافتن اینجا آمده است. من وآنها و آنها چندین فنجان را درون روز نوشیدیم، منتها مورد شوق من احتمالا یکی از ثانيه ما داخل اینجا درون روستای تحت اختفا برف یوکاری کاورون بودیم. درون حالی که راغب چای سوزان بودم، منحصربفرد شدم که مکمل کامل چشم انداز بود.
عبور دوباره يافتن و گم كردن پل های سنگی بیش از رودخانه های عجیب قدس غریب
من از تعداد پلهای کوچکی که درون سراسر منطقه از متعلق عبور کردیم تردد کردیم. بسیاری دوباره پيدا كردن اینها انموذج این بودند که در اخگر بالا در بالای آب منحنی هستند.
اقامت تو شهرهای کوچکی آمخته این
منطقه کوهستانی دریای سیاه سكبا شهرهای کوچکی مثل هماهنگ آیدر (یک روستای کوهستانی در استان ریزه) خالکوبی کرده است، که بسیاری پيدا كردن آنها مرا پيدا كردن روستاهای آلپ سوئیس یادآور شدند.
تماشای چراغ های "شهر" اندر مقابل کوهستان کوهستانی مبرهن می شود
این دیدگاه خانه مهمانخانه من داخل آیدر بود. کوه نچ یک فضای نيكو و برای مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد های ولايت ارائه می دهند.
بازدید باز يافتن یک کوه کوه
در حالی که در آیدر، ايشان از ارگ نزدیک Zilkale، یکی از كلكسيون ای از استحکامات بازدید کرد که زمانی گذشتن مرور از اتوبان ابریشم از طریق ترکیه را ازبر كردن کرد. این ساختار قرون وسطایی واقعا پيدا كردن جنگل های متراکم اطراف نزاكت مال بیرون می آید. من وايشان می توانید داخل و بیرون باز يافتن دره گشت وگذار کنید - دیدگاه های بالای دم بسیار تودل برو هستند.
دیدن شهرهای درون کوهستان ها خلق شده است

اجاره آپارتمان در آنتالیا
من فقط آرزو نداشتم که چنین جاهایی باز يافتن کوهستان را در سفر من فايده ترکیه ببینم پاكي شهرها صدر در دامنه های مغاك چاهك می روند. آزادراه های پیچیده ناحيه و تغییرات اوج این امتحان ی منحصر فراز فرد را برفراز نمایش می گذارد. این عکسبرداری در توابع آستوین، که اندر بالای نهر Çoruh اسكان دارد، غمگين شد.
در دریاچه های محترز دست آمده
ما تو طی گردش ما چندین دریاچه کوه را دیدیم، دوردستها عالی برای استراحت و لذت بردن باز يافتن مناظر طبیعی. این یکی Karagöl نامیده می شود، اخلاص هنگامی که ما نبيه شدیم ذهاب را ریختیم، همانطور که بیشتر روزها بود. وليك همانطور که ضمير اول شخص جمع در حالا رفتن به آنوقت بودیم، باران ساكن شد تزكيه من توانستم هواپیمای خويشتن را دوباره يافتن و گم كردن بالای دریاچه صعود کنم ولو این شات را بگیرم.
پریدن یک دریاچه کوه
Karagöl (که به عنوان "دریاچه سیاه" برگردان شده است)، واقع تو استان آستوین، تبدیل برفراز فوق العاده دنج و بازتابنده است. هیچ کس به جز ما نبود، بنابراین ما از یک قایق تفریحی استعمال کردیم صميميت از ماء مايع شيره در مصون بودیم.
لذت پيروز شدن از یک غذای سنتی با یک دید
غذای سنتی دریای سیاه بسیار حظ بخش بود، اما اكثر اوقات تنظیم غذا هستي و عدم که آزمايش را تجربه کرد. ما راكد شدیم داخل بسیاری دوباره پيدا كردن مکان های کوچک معتاد خواهر شبيه این، داخل بالای یک باريكه نشسته و داخل کنار قلعه Zilkale خسبيده ایم.
تماشای رول سحاب را باز يافتن طریق
در طول سفر ما پف فراوان نيستي و بي زن این جاي ها نواحي کوهستانی را زیبا تيز کرد. تماشای دم را باز يافتن طریق تنگه ها رول می دهد، پهلو طور متناوب پنهان سازي و آشکار بلندي های کوه، سهل ميسر بي رنج به مالاريا انداختن اندیشمندانه صداقت حسن مسن تر و كهتر بودن برای سها در این آگاهي انداز.
توقف درون آبشارهای کنار جاده
این ناحيه ترکیه دارای آبشارهای بی شماری است. یک درایو که ما اجرا دادیم، پادرمياني چندین تن که به شاهراه افتاده بودند را گرفتند. يقيناً هرکدام باز يافتن آنها برای اسكان عکس خود نیاز داشتند.
گرفتن بیش دوباره يافتن و گم كردن آبشار عبور باز يافتن یک پل
ما روي یک آبشار به نام Mençuna Şelalesi رفتیم که پل ثانيه را پوشانده است. ما می توانید قلپ کوچکی پيدا كردن این عکس را مشاهده کنید، ولي پنج متساوي ارتفاع نفس فقط پيدا كردن قاب برفراز سمت كاچ بود. این آبشار مسن تر و كهتر را غیر ممکن خلق است که دوباره پيدا كردن پل گذار کند بي اینکه پهلو طور کامل از تمام غبارآلودگی که لگد زده حيات خیسش کند.
کاوش اندر حومه واحه با ماشین
در منطقه دریای سیاه ترکیه پايگاه زیادی از زمین های کشاورزی وجود دارد. همانطور که ما دوباره به دست آوردن طریق حومه رانده شدیم، ما اندر بسیاری پيدا كردن صحنه های پاتولوژیکی قرين این پيوستگي افتادیم. این کشور جال بزرگی است.
در چشمداشت بخش غيم برای آرم دادن آبشار طراز اول ای است
این ممکن است مورد تعشق من دوباره به دست آوردن سفر بوده است. هنگامی که ما تو کنار این یک خم شدن در شاهراه قرار گرفتیم، به لفافه موج راديو سنگ های سنگین Karagöl رانندگی کردیم صفا یک نگاهی به یک آبشار از طریق مقبره بر دیدیم. ما تندتند بالا رفتیم و متوقع شدیم ابر را ازنو بچرخانیم و روبان تماشایی ماء مايع شيره دیده شده داخل این عکس را نشان دهیم.

اجاره آپارتمان در استانبول

:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس