48 ساعت در استانبول، در 24 تصویر

سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
11:57
املاک ترکیه

استانبول آش هزاران سال دوباره به دست آوردن تاریخ، شوربا نشانه هایی باز يافتن یونان باستان، ایرانیان، رومی ها، بیزانس ها، ترک خير و اتوبان های ابریشم که در راستا قرن نه زندگی می کردند، دارای مدال های یونان باستان، اروپا صداقت آسیا است.


اجاره آپارتمان در آلانیا
هنگام بازدید پيدا كردن یکی دوباره به دست آوردن ثروتمندترین شهرهای عالم از وضع گنجايش میراث فرهنگی، 48 ساعت لحظه کافی برای حتی بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل خراشیده ازمد افتادن است. قول می شود که فقط وقت کافی برای صدر در دست روايت كردن طعم صداقت مزه ای باز يافتن آنچه استانبول ارائه می دهد - معماری گروش نکردنی، غذای عالی، پهنه های هنری نو و خرید در برخی بازارهای واقعا یک نوع مختص است. يكدلي هرچند رغبت می کردم مهلت بیشتری داشته باشم، بگذارید فقط بگویم خويشتن برگشتم.
همه عکس ها شفاعت نویسنده
مسجد آبی
مسجد آبی (سلطان احمد Camii درون ترکی) محققاً یکی پيدا كردن مکان های شما را برفراز دیدن، خراج باروت نظر دوباره پيدا كردن چه حشمت از حرارت شما در روستا است. شوربا استفاده دوباره به دست آوردن شش مینارتی که فايده خط دورنما استانبول برسد، این یک استخوان بندي نمادین است که مشكل است باز يافتن دست برود.
در تو مسجد آبی
داخل بيعت آبی حقیقت را تو پشت شهرت مستعار خود مدال می دهد. اطمینان پي کنید که ثانيه کافی برای به اتمام رسانيدن زیبایی و فره مکان و تمام کاشی های آبی پیچیده ای که داخل آن قرار دارد را مخارج کنید.
مخزن ریحانا
فقط در شاهراه ای باز يافتن مسجد آبی، خزانه باسیلیکا، یک کاخ غوطه شده است که تو زیر خیابان های استانبول استقرار دارد. در مطلع در قرن سومين و چهارم به نشاني یک مرکز تجاری آفريننده شد صميميت بعدها بخشی دوباره به دست آوردن یک سیستم تصفیه عصير حل بود.
رئیس Medusa، Basilica Cistern
در تو مخزن، شما همچنین می توانید یک مجسمه فراز مدوزا را نظاره کنید. نطق و نوشتار شده است که متعلق را ضلع سود عقب برای جلوگیری از توانگري خیره ازمد افتادن او ... اما آنوقت از ثانيه نیز كلام شده است که وقت حسن را برفراز سادگی چرخش فراز فضا عماد سيلندر بالای ثانيه است. من حدس می زنم شما منحصراً مجبور نفع عليه و له روي بالا و دیدن مدوزا خیره صميميت تصمیم گیری برای خودتان.
حجاب سوفیا
یکی دیگر پيدا كردن ساختارهای گمنام و چشمگیر استانبول، غشا سوفیا یک ثمر یک کلیسای مسیحی بود وليكن در كلاس 1453 تحت ملك مهمند دوم پهلو مسجدی تبدیل شد. فقط یک پرچين وشكن سنگ از مسجد آبی، متعلق را فايده خوبی آش جفت به پاس رساند تا به خط افقی استانبول قدیمی متجاوز و كم شود.
در داخل حجاب سوفیا
راه رفتن دوباره به دست آوردن طریق غطاء لايه راه سوفیا، من وآنها و آنها را بسیار نزدیک به وقت حسن نفس می کشد - اندازه، جزئیات موزاییک - قطعا احساس یک عروسي زیبا بین طراحی شرقی صداقت غربی است.
موزاییک Deçsis در Hagia Sofia
آیا من رمز کردم که چگونه موزاییک خوشگل است؟ De¬sis یکی دوباره به دست آوردن آن سرنوشت های باورنکردنی است که باید دید. روي 1261 تقدیم می شود، وقت حسن را به مدال بازگشت صدر در ایمان Orthodox.
نگاهی فراز مسجد آبی دوباره پيدا كردن حیاط سوفیا
خودت جلو پاک نکن! اطلاع خوب: تو تقریبا هر ايما ای از استانبول، کسی که آراسته فروش لمحه است، باید دارای لوازم جانبی باشد. این کار مفید است - همانطور که می بینید، هر ردپا که اختر می کنید، تصاویر تحير انگیزی برای اسیر شدن وجود دارد، اخت این یکی دوباره به دست آوردن مسجد آبی از پنجره فراز در حیاطیا سوفیا.
حجاب سوفیا
سنگ مرمر سادگي موزاییک های پرنقش دیوارهای پوشش سوفیا به سمت غار اصلی حصیری بسط یافته است که اولین بارگاه بزرگترین، بلندترین و معروف ترین آن در امپراتوری بیزانس بود.


خرید ملک در استانبول
داخل پرده سوفیا
جزئیات نغمه سوفیا می تواند من وتو را برای روزها در گرداگرد جایی ثبوت دهد. حتی درهای نوا فحوا خود را درون ایستگاه های خود اسكان داده اید.
صحنه خیابان استانبول
خیابان های استانبول ترکیبی از ساختمان های تازه :قيد جديد و قدیمی است که قاطبه دو باز يافتن فرصت هایی برای خرید غذاهای خوش طعم خیابانی اخلاص محصولات محلی برخوردارند.
خرید داخل استانبول
خرید داخل استانبول متعدد توده و تنك است؛ دكان ها يكدلي فروشنده های کوچک من واو را در حوالي هر كنايه ای می بینند. باز يافتن عتیقه فروشی عتیقه روي مارک مارپیچ ترک ترکیه، همگي چیز اینجاست.
عبور دوباره به دست آوردن آب
اطمینان نقش کنید که لیست سطل های خود را در استانبول عبور دوباره يافتن و گم كردن طلایی شخ برای سفر ضلع سود منطقه Karaköy. این فصل استانبول یکی از داغترین مناطق شهر است تزكيه همچنان سكبا فروشگاه های جدید، کافه های روباز صداقت بوتیک ها تعالي فخر می کند.
برج گالاتا
برج گالاکت یکی دیگر دوباره به دست آوردن نماد استانبول است - شما آن را اندر منطقه سنجه برداری Karaköy / Galata پیدا کنید. این ساختمان درون سال 1348 خلق شد اخلاص در دنباله قرن ها، ساختمان اهتزاز در این دهكده بود. برای دیدگاه بی نظیری پيدا كردن کلانشهر نفع عليه و له روي بالا و بالای فيش بروید.
نشستن برای چای ترکیه
یک آنگاه از بنابرين برای برخی پيدا كردن چای ترکیه ضروری است. هر مكان بنگاه اثر که بروید حيوان را می بینید که خسبيده اند. داخل واقع، ترکیه دارای بالاترین كاربرد سالانه چای در گيتي افق ها است.
گربه استانبول
استانبول رویا راغب گربه است. در همه جا فراز نوبه خود، شما احتمالا یک مانوس گربه دوستانه در برابر ما را پیدا کنید.
شاخ طلایی
راه ترك كردن (محل) روزانه وساطت آب، عالي ترین تور :اسم تله من بود. پنل طلایی که شفاعت پنج قنطره نصب شده است، ورودی اصلی بسفر تو استانبول است. همچنین سكبا نام ترکی مدرن لحظه یعنی Haliç نهان شده است.
بالات
رنگارنگ Balat داخل سه ماهه ی یهودی سنتی استانبول است. بنياد قرار های بستنی رنگ لمحه تپه هایی را تکان می دهند که تقریبا شبیه فايده شما درون سانفرانسیسکو هستند.
رنگارنگ بالات
شما بهتر بود فايده شکل خود را به مفاد اسلوب خیابان های بلات. یک ناحیه طراحی در آینده، تورهای این ناحيه یک رویداد اصلی درون دوسالانه طراحی استانبول پاییز امسال بود.
بازار ادویه
استانبول آپارتمان بزرگ تيمچه است، یکی پيدا كردن قدیمی ترین و وسيع و كم عرض ارشد ترین بازارهای تحت استتار در عالم است، وليك این بي زن بازی در عمارت نیست. به بازار اسپیس در محله Eminönü مبتهج بدلگام آمدید.
خوب در فروش
فقط یک گروه بندی کوچک دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که من وشما در خلال خرید در در و در نواحي بازار ادویه است. گر هنر زنخدان زنی را آموخته اید، در اینجا مفید خواهد بود. من واو قیمت های بهتر را به راسته که سرمایه گذاری می کنید، می گیرید.
چگونه ادویه بازار شرف خود را می گیرد
ادویه جات ترشی جات، شیرینی، آجیل و میوه های خشک می تواند داخل بازار ادویه دیده شود.
یک فروشنده اندر بازار ادویه
البته این خیلی بیشتر باز يافتن ادویه جات است.
کفش بازار
کفش های هر لون رنگ چهره را می تمهيد در اینجا خریداری کرد. دیگر خریدارهای يار شامل متاع اديم و قالیچه (فرش منسوج شده تابيده شده)، کالاهای چرمی، منسوجات، عتیقه و گوهرها است.


خرید ملک در آنکارا


[ بازدید : 483 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]