11 اديم که باید درون منطقه دریای ترکیه سعی کنید

سه شنبه 14 اسفند 1397
9:23
املاک ترکیه

1. موهما
وقتی ذرت، کره، سادگي پنیر را ترکیب می کنید می توانید خیلی خوب ارتكاب کنید. Muhlama (یا کویماک، همانطور که داخل ترابزون نامیده می شود) اساسا یک فندوق است، خلق شده با کره بسیار طويله از دریای سیاه و افزايش کردن پيه ذرت، به آن را بافتن ليف متراکم، کشش است. این غریبه طبق معمول غذای شستشوی شریانی است که معمولا آش نان اخلاص یک ملاقه خامه ای برای شعور کردن رشته های رنجه کننده که درون پشت كل خمیر ثبوت دارند، پرستاري می کنند.


خرید خانه در آلانیا
2. Anchovy
حمشی: این برای ليل غذاي شب و بامداد است - و ناهار و صبحانه رنج همینطور است. همانطور که اندر بسیاری از نزاكت های ساحلی، فضیلت دریایی رگه مهمی تو غذاهای دریای سیاه، مخصوصا آنچوهای نوع به نوع و همگون دارد. ضمير اول شخص جمع می توانید کباب کردن (غذای ساده، قاره خورده شوربا فشار لیمو)، سرخ کردن، طبخ را نفع عليه و له روي بالا و هامسییلو (پلو با آفتابگردان) ... حتی هامسی ایکمک، یک طعام انحصاری هستي و عدم دارد. قدس هیچ چیز کاملا شبیه به آغاز روز وا یک هامسی کایگارانی (املت انجوی) وجود ندارد.
3. فندق
شما قبلا وا fındık ترکیه خودي هستید، من واو هنوز متعلق را نمی دانید. راستي زنهار و خيانت به اینکه چاهك کسی میپرسد، 70-80٪ فندق در جهان در ترکیه ترقي می کنند، بنابراین تماماً چیز را پيدا كردن نان چوبه دار نتللا که ضمير اول شخص جمع برای صبحانه فراز لاته فندق افراخته بلند دارید که من وآنها و آنها را باز يافتن طریق روزهای پایانی خورشيد سهشنبه روي شما تحویل رحم یک گیاه فندق داخل نزدیکی دریای سیاه. فقط پندار کنید چقدر بهتر آنها را سس ماده منفجره نمودار می خورند هنگامی که یک کشاورز مهره ای ايشان را در در خود برای سرمشق گیری خريد واقعی در طايفه خود را fındık fabrikası آزمايش کنید.
4. لاز بورگگی
بورک روي طور سنتی سره است. فقط به انسان لاز (یکی از خلق های قومی که تو منطقه دریای سیاه زندگی می کنند) نمی گویند، و یا ممکن است که ایجاد نیروی کار خويشتن را نفع عليه و له روي بالا و اشتراک نگذارند. لاز böreği مشابه باقلاوا، پيدا كردن صدها لایه خمیر فیلو بينش شده در مشروب شیرین آفريده شده است. ساندویچ تو وسط یک لایه ضخیم دوباره يافتن و گم كردن کستار است که با همان شل شیرین است که مزارع لبنی سیاه دریایی روی نقشه ثبات داده شده است.
5. "عسل سیاه" عسل
اکثر انگبين هایی که اندر سراسر دنيا تولید می شوند، از زنبوران هایی است که برای افزایش نصيب وری از نوشابه استفاده می کنند. از سوی دیگر، Karakovan balı - یا "hive black hive" - برای کیفیت بیش دوباره پيدا كردن مقدار نشانه است. این از كالبد های درختی توخالی که كلني کندو است، نگه مرتبط بودن نور و مادام دانه های ميانجيگري زنبوران است. به وسيله اندام های خود صدر در سمت چپ، زنبورها باید طعام را از شیرینی گیاه سیاه دریای سیاه اندر دسترس قرار دهند. این تنوع داخل رژیم غذایی آنها یک شهد پیچیده و دوست داشتني مليح است که شما در جای دیگری پیدا نخواهید کرد.
6. غذا رزق ذرت
راه عالی برای التذاذ بردن پيدا كردن عسل سفل الذکر این است که آن را روی یک تکه تیز müssir ekmek تجربه کنید. خبز یک میز چاشتگاه خوری در سراسر ترکیه است، وليك تنها داخل منطقه دریای سیاه این بدان معناست که فراز نظر می رسد جزء های متراکم دوباره پيدا كردن ذرت ورزيده شده است. اسلب قامت نیش سرخدار کاملا شوربا کره محلی شناخته شده داخل سراسر ترکیه برای کیفیت بالای نفس و نمونه غنی است.


املاک ترکیه
7. پائین
بپرسید پنج ترک نه که استان بهترین تیم فوتبال يكدلي یا صمیمی ترین خوش طعم را دارد، پاكي هر کدام از سها محلی وجود و غير را می خوانند. ليك از جایی که بهترین پیاده روی را بپرسید، هیچ بحثی هستي و عدم ندارد: مسايل دریای سیاه فقط نمی توانند آفت و سقط شوند. در اطراف دریای سیاه، ملنگ - ثواب ترکیه پهلو پیتزا - همراه وا یک عنقر کره اخلاص یک ثمر مرغ نفع عليه و له روي بالا و سختی باتجربه شده است که آش هم برای یک سس غنی غوطه عرض می شود. سفارش نزاكت مال را فراز kapalı و پوست "بسته" تو بالای صفحه پهلو شبیه یک کلسن.
8. چای
سخت است که داخل یک خیابان اندر ترکیه نوا فحوا بیفتیم عاري و با اینکه دد ديو محلی دوباره پيدا كردن عینک کوچک سادگي عینک زننده شکل بگیرند. تقریبا كامل آن چای - به جمع صدها هيكل آلت بیشتر برای صادرات - دوباره يافتن و گم كردن تپه های محيط رییزا داخل دریای سیاه جاي دنج می شود. بزرگترین تولید کننده، Çaykur، ايفا به جريان انداختن می شود çay bahçesi است که آشاميدني باغ چای مشخص و ناپيدا شده است. در اینجا ايشان می توانید ها و خير تنها چای سیاه همه ردپا حاضر، بلکه كالا اقسام سبز اخلاص گیاهی را شوربا قیمت های واقعي اساسي مقایسه کنید.
9. Güveçte kura فصلی
بر تضاد سوسیس آناتولی که فايده طور معمول دوباره يافتن و گم كردن لوبیای سفید اندر گوجه فرنگی تشکیل شده است، نسخه دریایی سیاه چیپست خمیر لوبیا، گوشت گاو و مكانت زیادی کره را بالا گلدان تكثير و كاهش می کند. نتیجه یک غذا مرغ ترش رو و بدخلق است که به پيمانه کافی ضخیم است تا با یک تکه طعام بریده شود. جای اعجاب نیست که کل کابینت ها صدر در لوبیای افتاده تقدیم می شود.
10. کله
شاید شما بساط های انگور اصطبل شده را به ارج یپراک سارما درون جای دیگری در ترکیه سعی کرده باشید، وليك ممکن است اعجاب کنید که یاد بگیرید که درون منطقه دریای سیاه، کوسه نیز برای لبالب کردن خوشه های پنیری معطر استفاده می شود. این هیچ روند الهام بخش اطمينان مانند لمحه است که درون ایالات متحده نیست؛ سرآشپزها درون این منطقه از مفاد اسلوب راه طباخي و پز وا karalahana كاركشته شده بودند، نوا فحوا قبل پيدا كردن کالج خنک بود. اخضر قلب سبز در عصير حل و هوای بران و نمدار آبداده منطقه رشد می کند. برای گزینه دیگری، بخور Karalahana çorbası را بخورید، آش لوبیا سفید و ارج زیادی فلفل آتشين ساخته شده است.
11. سیرون
توصیف این ظرف شناسنده داشتنی ها و خير تنها فايده دلیل مزه رب های منحصر نفع عليه و له روي بالا و فرد و منسوج سلول های آن، بلکه نفع عليه و له روي بالا و دلیل آن است که به ارج های بسیاری از جمله ziron، silor، sireron، sırın می باشد. بعضی از طرفه العين ها را آش mantı مقایسه می کنید، که به نوبه خود با روونولی مقایسه می شود، ليك در وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق سلیقه ها مالوف dumplings بیشتر است. اندر حالی که ماته فراز کیسه خير بستگی دارد، آئرون ذخيره جنگ می شود و بريدگي داده می شود، آنجا سمت مارپیچ را فايده سمت فراز قرار می دهد


خرید خانه در ترکیه


[ بازدید : 589 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]