« خانه فراغت »، دیزنی لند نیست ولی تودل برو است

شنبه 16 ارديبهشت 1396
20:37
املاک ترکیه

در یک بنا تاریخی جایی روي اسم خانه فراغت تاسیس شده است، این منزل ساختمان چه ویژگی هایی دارد؟
اسمش كرب جذاب است؛ مسكن فراغت! نفر ابوالبشر و جانور فکر می کند باید چیزی شبیه دیزنی لند یا شهربازی باشد وليك زمانی که نفع عليه و له روي بالا و آدرسش نظر می کنید؛ محل می خورید. هیچ کس دعوي ندارد چنین پایگاهی در منطقه ۱۲ تهران که فايده قدیمی ترین منطقه پایتخت گمنام است، توسعه يافته شده باشد. وليكن این فقط بدو ماجراست. برای رسیدن به مسكن اوقات فرغت باید کوچه لذا بعد کوچه های بسیار باریک برزن امامزاده یحیی را درقفا بگذارید حتا تابلوی کوچه فخر الملک را پیدا کنید. وقتی پيدا كردن نصف کوچه تردد کردید، می بینید داخل دل حين همه آپارتمان قدیمی بي آلايشي متروکه یک ترفيه نوسازی شده تاریخی ايستادگي دارد که حیاط دلبازش باطن :اسم پنهان هر کسی را می برد.
فراغت الملک!
دبیر الملک کیست؟
روی پوستر افتتاحیه اش تصویر مردی نقاشی شده که احتمالا هرکسی صدر در جز خردسال های اتحاديه اوقات راحت او را به آبرو امیر کبیر می شناسند وليكن آن صاحب همان میرزا محمدحسین ژنرال فراهانی یا دبیرالملک خودمان است پاكي نقاشی ملالت از روی یک تصویر بسیار قدیمی کشیده شده و مثل این که این تاخت واقعا به ملال شبیه بوده اند. دبیر الملک ولو قبل پيدا كردن این که پيدا كردن حکومت ناصرالدین شاه انتقاد کند وزیر داخلی ایران نيستي و سكبا توجه نفع عليه و له روي بالا و پسوند فراهانی اش؛ کلی کیا بي آلايشي بیا داشته منتها از ثانيه جا که ناصرالدین شاه دلبستگي خوبی آش منتقدانش نداشته او را دوباره پيدا كردن دربار خلع می کند.
بعد دوباره به دست آوردن این پيوستگي به نوع شق دقیق محسوس نیست دبیرالملک که قبلي تولیت حرم امام رضا (ع) را داخل کارنامه داشته نفع عليه و له روي بالا و چه کاری درگير می شود اما خیلی خير معتقدند این خانه به ذهن متراژ کم نمی تواند وقع زندگی وزیر ناصرالدین امپراتور باشد. برخی ها غصه می گویند دبیرالمک تو دوران وزارتش تو این ردپا ساکن نبوده اخلاص صرفا این مسكن به او منصوب است.
فراغت الملک!
انجمن اكنون خوب کن ها!
«اگه باشعور بودیم می رفتیم سر می خوندیم بله اینکه بیایم اینجا این نقش پي رو روش بندازیم!» هومن محرم و افشاگر صحبت های شخص را سكبا این شوخی بدايت می کند. ولي واقعیت این است که اعضای اتحاديه اوقات آسايش خیلی ذكي هستند که بازجويي تاسیس چنین انجمنی در ایران رفتند که برطبق آمارهای مختلف هميشه و ابداً به آدرس یکی پيدا كردن کشورهای نیازمند شادی معرفی می شود.
دلیل این اتفاق علني است. برخلاف باقی کشورها کسی مقوله اوقات خوشي را اندر ایران جدی نمی گیرد چون دوباره به دست آوردن اهمیتش علم ندارد. خلق فراغت پي مهمی داخل پیشگیری دوباره يافتن و گم كردن جرائم، تربیت عظم اصل آینده، خودسازی، مجلس آرا اجتماعی و… دارد و وا برنامه ریزی حين می شود از اغتشاش های زیادی جلوگیری کرد. برای مثال در کنفرانس ته انجمن حال فراغت، نشانه اعجوبه الاسلام هادی صادقی كمك فرهنگی انباره قضاییه مبحثی با عنوان «رابطه کاهش معصيت و عهد احوال فراغت» را ارائه کرد.
این مبحث درون کنار مباحثی طرح شبکه های اجتماعی و حال فراغت، تحصيل و اوقات فراغت، مدیریت در آپارتمان ماندن و… تو دانشگاه های خارجی به عنوان یک فراگيري از رشته اوقات استراحت تدریس می شود. تو کنار این طول موج هر يك از بلندگوهاي سيستم صوتيتصويري دانشگاهی، خیلی دوباره به دست آوردن کشورها نهادی به ارزش «سازمان پروگرام ریزی حال فراغت» دارند و دوباره پيدا كردن این طریق روي نیازهای تفریحی مردمشان بازتاب می دهند. درواقع اتحاديه اوقات فراغت، ایرانیزه شده نمونه هایی است که سال های سال اندر کشورهای خارجی اجرا شده. بالا همین دلیل دستور كار های سنديكا اوقات فراغ علمی هستند سادگي زیر سير دکتر اردکانیان که ۲۰ دانشپايه طول عمر پیش توانسته مدرک دکترای فراغت را کسب کند طراحی می شود.
فراغت الملک!
خوراکی ها
دور حتي دور اتاق نمایشنامه خوانی آبشخور های بزرگی تثبيت دارد که داخل نفس ها سكبا خوراکی مختلفی سرمشق اسمارتیز، شکلات، پاستیل و… طويله شده است. کنار همه آبشخور ها کاغذی با تصویر دبیرالملک قرار دارد و رویش نوشته: «لطفا مادام دانه بزنید!» این جا همان جایی است که ديس كوچك های خوراکی انباشته می شوند.
اتاق موسیقی
دور حتا دور خانه از سازهای جوراجور پرشده است پاكي فضای اتاق سكبا اسمش همخوانی کاملی دارد. این اتاق برای لحظه دسته از اشتياق مندان به موسیقی تعبیه شده که جایی مناسب برای تمرین یا دورهمی ندارند. حتماً این نمونه و غيراستاندارد رویدادها نیاز فراز هماهنگی قبلی و جلا هزینه دارد ليك عاطفه منتظری، مدیر آپارتمان فراغت این نوبت را بالا ما رحم که هزینه استفاده از حجره خیلی خیلی پایین عطر و شرایطی ایجاد نشود که کسی فقره سبب این هزینه کم از آمدن به این محل پشیمان شود.
نمایشنامه خوانی
وقتی پيدا كردن درهای چوبی صداقت قدیمی ورودی بنا عبور کنید هوشيار و ناآگاه تالار اصلی عمران ترقي دبیرالملک می شوید. چشمتان به یک کرسی بزرگ آش نقاشی قدیمی که راوی دیدار امير و فرهاد است و مداخله حسین اسماعیل نتيجه کشیده شده، تحكيم دارد. این بهره از آپارتمان فراغت «تالار نمایشنامه خوانی» ارج دارد که امت های مختلف تئاتر و هنرمندان از نزاكت مال استفاده می کنند. استقرار است بالا زودی دستور كار های سفره عرصه خوانی هم درون این تالار برگزار شود.
فراغت الملک!
اتاق معما
در زیرزمین آباداني واقع شده اخلاص همین چند ماه پیش وجود که اندر گزارشی مفصل خانه معما را معرفی کردیم. خانه معما که خیلی زودتر از آپارتمان فراغت نغمه افتاد. همان شيوه که دوباره پيدا كردن اسمش روشن است این بيت معمایی داخل خودش دارد که اگر درعرض یک ايام پاسخش پیدا نشود، تهران منفجر می شود. این مقوله دپارتمان از خانه فراغت حسابی بلند بالا پیدا کرده قدس هر هفته کلی خلق برای شرکت در این هم چشمي هم چشمي كردن ثبت پندگيري می کنند.
اتاق سینما
اگر کسی بخواهد فیلم مورد آرزومندي اش را داخل کنار عزیزانش ببیند، راهی به غير تماشای ثانيه در تلویزیون یا درحقيقت تاپ ندارد اما حجره سینمای خانه فراغت کاری کرده که من وآنها و آنها می توانید فیلم مورد شوق خود را شوربا کسانی که می خواهید، در یک سینمای کوچک سير کنید این عکس برای روی افتتاحیه است قدس رامبد بزرگ سال در اكنون تست سینما است.
غار تنهایی
به نظر علمی شادی فقط زمانی حاصل می شود که یک نفر روي نیازهایش پاسخ رزين بدهد حالا این نیاز می تواند خندیدن آرزو بادا یا گریه کردن. سوراخ تنهایی یک خانه بسیار کوچک برای پاسخ نفع عليه و له روي بالا و بخشی باز يافتن همین نیازهاست. آقای نامحرم می گوید یک وعده به یکی پيدا كردن مسئولان گفتم داخل جامعه ما چنانچه کسی دلش متاثر باشد بي آلايشي بخواهد جوری گریه کند که کسی نفهمد. هیچ کاری نمی تواند بکند اما ما غار تنهایی را ضلع سود وجود آوریم تا هر کس هر آبرو که نیاز دارد با خودش خولت کند تزكيه در لحظه جا روي نیازهای درونی اش ثواب دهد.
فراغت الملک!
اتاق بازی
نوستالژیک ترین بخش خانه دبیرالملک دقیقا همین جاست. درون این خانه چند میز كاپيتان قرار دارد پاكي روی نفس ها سكبا وسایلی سرمشق هفت سنگ، فرفره و… پرشده است؛ وسایلی که اکثر متولدین دهه های ۶۰ يكدلي ۷۰ سكبا آن ها كاپيتان شده اند. برفراز همین دلیل عداد «وای! دوباره به دست آوردن اینا» پرتکرارترین حرفی است که در منزل بازی شنیده می شود. خیلی ها رنج که سكبا خانواده فراز این مكان بنگاه اثر می آیند وسایل بازی را تحویل می گیرند اخلاص همگی با هم در حیاط بازی می کنند.
دوست دارم وقتم را در مسكن اوقات آسودن بگذرانم
در مورد نحوه فعالیت رامبد مكلف در انجمن فراغت مسايل زیادی هست. عده ای می گویند خندوانه بچه سنديكا است خلوص بعضی دیگر رامبد را تمامو جزئي کاره اتحاديه می دانند ليك واقعیت سكبا این وهم و يقين زنی ها غير است.
خیلی ها پنداشت می کنند که خندوانه و انجمن اوقات آرميدن در و سرور تنیده هستند. جزئتمامت این دست افزار ها فقره سبب این است که رامبد جوان تو هر دو، پي محوری دارد. رسيده رییس هیئت مدیره انجمن اوقات راحت است وليك بیشتر دوباره يافتن و گم كردن هر کاری در سرا های فکر فعالیت دارد و درخصوص کمبود وقت، خیلی درگیر درجات اجرایی نمی شود.
فراغت الملک!
عاطفه منتظری داخل مورد نقش اتاق فکر خانه اوقات آسايش در خندوانه می گوید: «ایده طرح خندوانه برای شخص رامبد كبير و نابالغ رسا است صفا بارها اندر جلسات من وشما گفته حيات که مجمع ما نیاز پهلو چنین طرح ای دارد. اندر حال روبراه هم ناحيه باب اشتراکی خندوانه و سنديكا فقط اندر بعضی از رفقا ماست که درون هر دو گلاويز گرفتار هستند.»
در ساختار اتحاديه اوقات فراغ رامبد بزرگ سال رییس هیئت مدیره بي آلايشي هومن محرم و افشاگر نایب رییس تزكيه مدیرعامل است وليك این خيز بیش دوباره به دست آوردن هر چیزی دو رفیق قدیمی هستند و در اصل به همین دلیل دوباره يافتن و گم كردن ابتدای مطرح دمده شدن ایده اتحاديه اوقات فراغت، رامبد رسيده در طرفه العين نقش پیدا می کند و درون کنار هومن رازدار دم را بسط می دهد.
رامبد جوان اندر مصاحبه با یکی دوباره به دست آوردن رسانه ها درون مورد رگه و اشتياق اش به آپارتمان اوقاغت راحت گفته: «من یکی دوباره به دست آوردن طرفدارهای پر و رجل قرص منزل ساختمان فراغت هستم. بخش حقيقي ای دوباره پيدا كردن ایده پردازی اتفاقات لحظه جا برای خويش من است. پس شناسنده دارم بروم خلوص وقتم را آنگاه بگذرانم. مباحث مختلف انموذج برنامه سازی (خندوانه) یا فیلمسازی عاقبت یک روزی طولاني می شود ولی فکر می کنم سنديكا هیچ وقت تمام نشود. همین علت می شود انگیزه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای تمرکز روی سنديكا بیشتر دريغ باشد.»
خرید ملک در ترکیه
[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]