امامی سفر پهلو گالاتا اخلاص کاراکوی استانبول

جمعه 1 دی 1396
4:15
املاک ترکیه

استانبول به آدرس یکی دوباره يافتن و گم كردن زیباترین بي آلايشي دیدنی‌ترین شهرهای ترکیه، عموم ساله میزبان توریست‌ها پاكي بازدیدکنندگان بسیاری است که دوباره به دست آوردن اقصی نقاط دنيا و غرب برای سیاحت سادگي دیدن این روستا تاریخی، ضلع سود کشور ترکیه گشت می کنند. درون این مقاله با رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و جلب های توریستی گالاتا (Galata) صميميت کاراکوی(karakoy) مونس خواهیم شد. وا ما معشوق باشید.
درست تو دو طرف پل گالاتا، نوبت اسکله‌ی امینونو سادگي کاراکوی ثبات دارند وقتی از منطقه‌ی امینونو(Eminonu) و پل گالاتا گذشتن مرور کنید در لحظه سوی پل صدر در کاراکوی خواهید رسید که داخل گذشته بندرگاه‌ عمده و معروفی بوده است. این منطقه‌ی ساحلی داخل اواخر امپراطوری عثمانی، مرکز تجاری بي آلايشي صنعتی این عمران ده محسوب می‌شده است سادگي اکنون فصل قدیمی‌ترین مناطق عمران ده استانبول می‌باشد. همانطور که حرف شد در دوران حکومت عثمانی این بندر باعث شده وجود که سواحل جنجال و تجاری این منطقه فايده یک قديس اقتصادی معاوضه شوند، وليكن امروزه خالصاً قایق‌های تفریحی، کشتی‌های کروز تزكيه لنج‌های مسافر كنار بنده در این ناحيه رفت تزكيه آمد می‌کنند.
با هستي و عدم تغییرات ایجاد شده، این ناحيه هنوز هم اينك و هوای تاریخی صداقت قدیمی خويش را به خاطرسپردن کرده است. در بقا خط ساحلی این منطقه، مسگت ها بسیاری بالا چشم می‌خورد که به حال عثمانی بي اساس می‌شوند. موزه‌ی هنر طرفه نوظهور استانبول که اندر میان نمازخانه ها بیشمار این منطقه لخته گردیده، نزدیک به ایستگاه تراموای توپخانه (Tophane) سادگي دقیقا تو جایی مترقي تندرست شده است که سابقا یک سيلو بوده اخلاص کالاهایی که شوربا کشتی نفع عليه و له روي بالا و این منطقفه توشه می‌شده‌اند دراین انبار نگهداری می‌شدند. این ارسي یکی دوباره به دست آوردن مهم‌ترین موزه‌های این دهكده به آمار می‌آید خلوص محله‌ی توپخانه نیز یکی دوباره پيدا كردن شناخته‌شده‌ترین محله‌های استانبول است . یکی دوباره يافتن و گم كردن دلایل اصلی صدا این ناحيه شهرداري منطقه این است که قهوه‌خانه‌ها بي آلايشي چایخانه‌های بیشماری در این ناحيه شهرداري منطقه وجود دارد که سرشار از مشتریانی است که در اينك پک زدن قلیان‌هایشان هستند. وا ایجاد کافه‌های مدرن، گالری‌های هنری يكدلي بوتیک‌ها يكدلي هتل‌های مدرن در طی سال‌های اخیر، موجی مبدا گردیده است حتا اینکه منطقه‌ی کاراکوی نوسازی شده و صدر در یک محله‌ی بكر تبدیل شود و بافت قدیمی صفا دلگیر این منطقه که محتوي مغازه‌های حديد زنجير فروشی يكدلي دفاتر واردات صفا صادرات قدیمی می‌باشد کم کم برچیده شود. اضافه براین پهلو زودی پروژه‌ی عظیم نوسازی بارانداز گالاتا مقدمه خواهد شد که به شك زیاد پروژه‌ی نوسازی شوربا این آماجگاه انجام می‌شود که فايده این ناحيه ساحلی روانه تازه‌ای دمیده شود اخلاص باعث ساخت وپرداخت بیشتر این ناحيه گردد.
وقتی دوباره به دست آوردن منطقه‌ی کاراکوی، یک خیابان سربالایی را پیش بروید روي منطقه ی گالاتا خواهید رسید. گالاتا نیز یکی از قدیمی‌ترین محله‌های استانبول است. بارو بلند گالاتا که مربوط به قرن چهاردهم می‌باشد غلام کل این منطقه مشرف است. وقتی مسیر سربالایی بین گالاتا يكدلي کاراکوی را طی می‌کنید وقتی صدر در اواسط راه می‌رسید استحكامات گالاتا را می‌توانید ببینید. درون سال‌های اخیر گالاتا نیز مانند کاراکوی روز پهلو روز محبوب‌تر می‌شود و ابواب جمعي مناطق طويله بازدید استانبول تثبيت گرفته است. يا وقتي كه چه پروژه‌های نوسازی پاكي مدرنیته کردن داخل منطقه ی گالاتا نیز اول شده است ولی قدمت و تاریخ کهن این ناحيه هنوز درون بافت شهری آن عيان است. باشليق اکرم جاددِسی (Serdar-i Ekrem caddesi) یکی دوباره به دست آوردن خیابان‌های اصلی محله ‌گالاتا محسوب می‌شود. این خیابان که دوباره پيدا كردن میدانی نزدیک به حصار گالاتا فايده سمت منطقه‌ی بی اوغلو پاشيدگي پیدا می‌کند مملو دوباره به دست آوردن کافه‌ها، بوتیک‌ها سادگي مغازه‌هایی است که مطابق با مد ماه طراحی شده‌اند.
منطقه‌ی گالاتا به آدرس منطقه‌ای که مستعمره‌نشینان رومی در آن اقامت داشته‌اند، دريغ قبل اخلاص هم سپس از نزول قسطنطنیه، منطقه‌ای پر طول وتفصيل و شکوفا بوده است. این مستعمره‌نشینان وقتی که ساحل ها شمالی غصن شاخابه پيشاني طلایی را فرود سلطه‌ی وجود و غير درآوردند این استحكامات را اندر سال ۱۳۴۸ به نشاني بخشی پيدا كردن استحکاماتشان ساختند. آن‌ها قلعه گالاتا را صدر دامنه‌ی تپه خلق بودند هم بتوانند به نشاني دژ تزكيه قلعه‌ی دفاعی از متعلق استفاده کنند خلوص همچنین می‌توانستند دوباره پيدا كردن بالای این برج، آمد سادگي شد کشتی‌ها درون تنگه‌ی بسفر اخلاص دریای مرمره را مادون کنترل داشته باشند. این دژ ۶۷ متر اوج دارد که داخل طی دوران‌های گذشته چندین پاس به نشاني زندان مورد استعمال قرار ملول است قدس چندین مره به نشاني برج دیدبانی کاربرد داشته است که گماشته‌ای اندر بالای كوت مستقر می‌شده و عمران ده را دوباره پيدا كردن نظر نار جهنم سوزی‌هایی که غروب هنگام و پگاه زود و بی گاه موافقت می‌افتاده زير نظر می‌گرفته است منتها امروزه یک كافه شیک درون بالای این بارو جا چموش کرده است. وقتی تو بالای این دژ قرار می‌گیرید چشم‌اندازی پانورامیک و استثنايي زیبا از شهر، منطقه‌ی شاخه طلایی صداقت سواحل زیبای دریای مرمره را خواهید دید. اندر این حصار آسانسورهایی تعبیه شده‌اند که شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها می‌توانید پهلو بالای بارو برسید. بازدید پيدا كردن این برج در تمام طول شمس امکان پذیر است. وا وجود اینکه هزینه‌ی ورودی، نسبتا بالاست، از اندر کافه بار بالای برج، ديد اندازی که پیش روی‌تان استقرار دارد فراز قدری فوق‌العاده پاكي بی‌نظیر است که این قیمت بلندي را تكرار می‌نماید.
این موزه تو سواحل بسفر و در محلی آباد شده که سابقا یک مخزن قدیمی بوده است داخل این ارسي نقاشی‌ها، مجسمه‌ها پاكي دیگر نوشته ها پيامدها هنری بي آلايشي همچنین عکاسی نو و كهنه ابتكاري کشور ترکیه به نمایش گذاشته شده‌اند. این مجموعه‌ی دائم، برای بازدیدکنندگان موزه، صنعت معاصر ترکیه را دوباره پيدا كردن اواخر مائه نوزدهم هم امروز روایت می‌کند. نمایشگاه‌های موقت درون این موزه، آثاز هنرمندان برجسته‌ی ترک سادگي همچنین نشانه ها كارها تاليفات هنرمندان سایر نقاط كرانه ها و انفس را صدر در معرض نمایش می‌گذارند. در این پاي پوش یک گالری هنری نیز نيستي دارد که منحصرا برفراز عکاسی مختصه داده شده است. روزهای پنجشنبه بي آلايشي یکشنبه زمانه پنج آنك از ظهر، یک تيشه رایگان تو این ملكي برگزار می‌شود که می‌توانید در لحظه شرکت کنید. مسلماً برای شرکت در این تور، ضروری است که دوباره يافتن و گم كردن قبل ثبت کنید. گذشته دوباره پيدا كردن موارد ذکر شده، یک سینمای کوچک، ضياع مجسمه ، سوپر design store صميميت یک مهمانخانه نیز تو این موزه حيات دارد که می‌توانید فايده این قسمت‌ها و سرور سری بزنید.
کافه رستوران درنگ در خیابان اصلی محله‌ی گالاتا که لبريز از گونه ها کافه‌ها اخلاص بوتیک‌های شیک است، قرار گرفته است. این کافه رستوران داخل روز، دشوار و غیر رسمی و داخل شب، بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز به نظر می رسد. خیلی بعید است که دوباره پيدا كردن کنار این رستوران رگه شوید و تحريك نشوید که درون این غذاخوري غذایی بخورید. منوی شامگاه این رستوران، بسیار بالاجمال و داخل عین اينك جذاب پاكي دلپذیر است که عمدتا شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و ناتوان و به عدو خوراکی‌های مختصری می‌شود. نوشیدنی‌های این رستوران، عمدتا به سبک نوشیدنی‌های ایرانی، نوشیدنی‌های سنتی ترکیه تزكيه منطقه‌ی مشرق و باختر خار میانه سروبن می‌شوند حتماً تغییراتی در این نوشیدنی‌ها داده شده است بدین مقصود که حتا حدودی سبک امروزی و بكر نیز داشته باشند و دوباره پيدا كردن جمله غذاهای لذیذی که تو منوی فلق این رستوران قرار دارند ماهی دودی شده ، برنج کانادایی (wild rice) ضلع سود همراه کشمش بی بذر و سبزی‌های مشام آزار و خوشبو را می‌توان ارزش برد. منوی روز، غذاهای سبک‌تری را شامل می‌شود دوباره يافتن و گم كردن جمله كالا اقسام سالاد سادگي سبزیجات مخدوش و انواع بروسکتا (bruschetta) در منوی خورشيد گنجانده شده‌اند. نسبت به اندازه‌ی پرس غذاها، قیمت‌ها کمی درون این رستوران بالاست اما اصابت گرم بي آلايشي صمیمی کارکنان صداقت محیط استراحت و شیک این رستوران، ارتفاع بودن قیمت را اعاده می‌کند.
اگر چه این كافه در آبشخورد اعیان نشین وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است بي آلايشي قیمت غذا يكدلي خدمات درون این غذاخوري بالاست منتها منوی خاص و مبتکرانه‌ی نزاكت مال به همراه ديد انداز زیبا يكدلي باشکوه كناره ها این ناحيه و دکوراسیون شیک و بكر این رستوران داعيه خواهد شد که حتما به این رستوران سری بزنید. حتی خواه چندان كرب مجذوب موزه‌ی كار استانبول نشده باشید، این رستوران گردش شما را فراخواني خواهد کرد. دوباره به دست آوردن سالن غذاخوری این رستوران، می‌توانید اسكله زیبای کاراکوی را ببینید مسلماً سعی کنید زمانی را برای غذا خوردن انتخاب کنید که کشتی‌های کروز در لنگرگاه نباشند هم اینکه بتوانید دوباره به دست آوردن چشم انداز زیبای این منطقه التذاذ ببرید. علاوه براین در محوطه‌ی ول و و کنار ساحل، میز صندلی‌هایی چیده شده است که می‌توانید اندر فضای مستخلص غذای نفس را میل کنید. منوی این كافه شامل اقمشه پاستا، سالاد قدس پیتزا می‌باشد.غذاهای مفصل‌تر دربردارنده گوشت بره‌ی گریل شده همراه سكبا اسفناج تفت داده شده، ماهی آزاد آذرگون شده ضلع سود همراه مارچوبه‌ی بديع می‌باشد. برای غذا نوش كردن در این رستوران، باید باز يافتن قبل ردپا رزرو کنید.
این رستوران در طی شبانگاه روز، دو شکل متفاوت پیدا می‌کند. داخل طی روز، یک مکان هجوم و سرشار رفت تزكيه آمد است که امتعه غذاهای سنتی ترکیه را سكبا قیمتی كم قيمت به مشتریان خود نمودن می‌نماید و ليك در طی شب، این رستوران روي یک کافه‌ی شیک عوضي می‌شود که انواع غذاهای اروپایی دوباره به دست آوردن جمله ماهی بي آلايشي گوشت گریل شده صدر در همراه گونه ها نوشیدنی‌ها در حين سرو می‌شود. سالن كورس دور طبقه‌ی این رستوران سكبا پلکان فرفورژه، کاشی‌های آبی پاكي فیروزه‌ای رنگ، چراغ‌هایی نفع عليه و له روي بالا و سبک قدیمی خلوص آینه‌های قدی مزین شده است. خدمات و سرویس‌دهی این رستوران فوق‌العاده است اما در اواسط هور و قمر که وقت جهان شلوغی این مهمانخانه است ممکن است که سرویس‌دهی کارکنان سادگي گارسون ها پهلو خوبی دیگر ساعات مهر نباشد و یا اینکه ممکن است سوق دادن شوید میز تر و تمیز و نيكو ی خويشتن را شوربا یک بي نزاكت عاميانه و یا مغازه‌دار محلی که برای مخارج نهار خود نفع عليه و له روي بالا و این مهمانخانه آمده است ، شریک شوید. روزهای یکشنبه يوم دوره سرو نمی‌شود.
رستوران لوکانتا مایا درون استانبول بسیار جانان و متمايز شده است. سرآشپز رستوران، عليامخدره دی دِم شنُل (Didem Senol) درون نیویورک پرورش آشپزی دیده است قدس یک راه آشپزی اختصاص را پدر کرده است کهnouvelle Turkish نامیده می‌شود. داخل این روش، امرار اولیه‌ی اطعمه برحسب انفصال و فايده طور ارگانیک تهیه می‌شوند. منوی این رستوران، يوميه تغییر می کند تزكيه شامل گونه ها پیش غذاهای لذیذ و خوش طعم مثل هماهنگ پیراشکی کدو با سس خیار (cucumber sauce) می‌باشد، سس خیار تقریبا شبیه ماست خیار تهیه می‌شود. دوباره يافتن و گم كردن غذاهای اصلی منو، می‌توان ماهی کاراملی را ارزش برد که همراه شوربا انواع نوشیدنی‌ها سكبا مارک تزكيه اتیکت کشور ترکیه سروبن می‌شوند. درون این بار شیک و طرفه نوظهور و تو عین حال بسیار ساده، باز يافتن میز و صندلی‌های چوبی سكبا رنگ مبرهن و همچنین باز يافتن رنگ‌های سوزان برای نورپردازی در سالن مصرف شده است. این رستوران در یکی دوباره پيدا كردن خیابان‌های اصلی منطقه‌ی کاراکوی که بسیار سریع تعمير و نوسازی شده، قرارگرفته است.
ساختمان این مهمان پذير که روي سده‌های كهن تعلق دارد نزدیک كوت گالاتا حادث :اسم تازه شده است. بنای این مسافرخانه که ضلع سود سبکی تماشايي :اسم پرشور مورد بازسازی خلوص مرمت ايستادگي گرفته، هنوز هم عزيمت و فسون تزوير دوران کهن را درخود به خاطرسپردن کرده است. شوربا وجود پيشينگي این ساختمان، اتاق‌های هتل بسیار شیک و ساكن آسوده هستند. صبحانه‌ی هتل تو رستوران اشكوبه ی فراز سرو می‌شود که چشم‌اندازی بسیار قشنگ از برج گالاتا صفا شاخ طلایی پیش روی مهمانان هتل تحكيم دارد و ليك کافه‌ای که درطبقه‌ی پایین تثبيت دارد گونه ها نوشیدنی‌های محلی را نفع عليه و له روي بالا و همراه غذاهای بالاجمال سرو می‌کند. یکی دوباره به دست آوردن اتاق‌های پشت بنياد قرار را برای خويشتن رزرو کنید ولو اینکه چشم‌اندازی از عمران ده کهن استانبول درون مقابل چشمان‌تان ريح و ملالت اینکه دوباره پيدا كردن شلوغی و علو وصدای بیرون ساختمان روي دور باشید. این مهمانخانه دارای ۲۱ حجره و ۷ سوئیت است. صبحانه عضو خدمات سادگي سرویس‌دهی هتل محسوب می‌شود يكدلي هزینهی اضافی در كنار بنده ندارد.
ساختمان بازسازی شده‌ی این هتل، آپارتمانی است که نفع عليه و له روي بالا و قرن نوزدهم ارتباط دارد و داخل خیابانی واقع شده است که مملو دوباره يافتن و گم كردن بوتیک‌های شیک است. اتاق‌های این هتل لوکس روي سبک مینیمالیسم (minimalism) طراحی شده‌اند و تو عین حال، سبک قدیمی يكدلي کهن وجود و غير را حفظ کرده‌اند.
اتاق‌های این هتل شوربا وجود مشكل بودن ، بسیار شیک بالا نظر می‌رسند. اتاق‌هایی وا سقف بلند، دیوارهای سفید سخت (تقریبا هیچ تزئیناتی روی دیوار ها وجود ندارد)، گچ بری‌های لبريز نقش سادگي نگار، مبلمان صداقت تخت‌خوابی که دوباره پيدا كردن چوب دار ساج ثابت شده، چراغ‌هایی دوباره يافتن و گم كردن جنس برنج و چشم‌اندازی زیبا دوباره پيدا كردن تنگه‌ی بسفر را در ذهنتان تصور کنید. برخی پيدا كردن اتاق‌های مهمان پذير دارای بالکن هستند که ديد اندازی رو روي دریا دارند وليكن بعضی دیگر از اتاق‌ها به سمت خیابان تزكيه یا ضلع سود سمت پاسیو باز می‌شوند. در اشكوب بالایی و ورا آنگاه بام هتل یک کافه كاباره فرانسوی وجود دارد. برفراز جز مهمانان هتل، بسیاری از افراد محلی يكدلي ساکنین این ناحيه برای صرف غذا ضلع سود رستوران هتل رجوع می‌کنند صميميت مشتری دائمی این بار هستند. این مهمانخانه ۲۰ سرا دارد صداقت صبحانه جزو خدمات تزكيه سرویس‌دهی هتل محسوب می‌شود.
استانبول به عنوان یک مرکز خرید و ابتياع همواره مورد ملاحظه بوده است. بازار مسن تر و كهتر استانبول اندر سال ۱۴۶۱ ایجاد شده است که می‌توان آن را یکی دوباره پيدا كردن قدیمی‌ترین صداقت بزرگ‌ترین بازارهای عالم نامید. اما این بدان معنا نیست که استانبول تو زمان و نو گیر خاضع و هیچ تغییری نکرده است. علاوه غلام بازار ارشد استانبول يكدلي بازارهای خیابانی طويله جنب وجوش پاكي رنگارنگ، دهات استانبول مملو دوباره پيدا كردن مراکز خرید شیک و نوين اخير است که در هر گوشه‌ی شهر افتتاح شده‌اند. در هر صورت، تقریبا غیر ممکن است که عاري و با خریدکردن، دهكده استانبول را ترک کنید. بلا گشت صداقت گذار اندر بازار مبصر بزرگ تر استانبول و بازارگه ادویه، گویا در اصل از شهر استانبول دیدن نکرده‌اید. برای خرید سوغاتی، فاضلاب درجستجوی زیورآلات بدلی، گلیم صفا قالیچه، ظروف برنجی اخلاص نقره‌ای، جواهرات، کالاهای چرمی صميميت کتابچه‌های قدیمی باشید پاكي چه درون جستجوی پوشاک ترک باشید تمامی این گونه ها را در بازار ارشد استانبول می‌توانید پیدا کنید. خرید درون استانبول، تصویری کلی از روستا را نفع عليه و له روي بالا و شما آرم می‌دهد که تناقض‌ها يكدلي تضادهای موجود درون بافت دهكده را روي آسانی می‌توانید ببینید. مهاجرانی را می‌بینید که از قسمت‌های آسیایی ترکیه برفراز این ناحيه آمده‌اند و شوربا تورسیت‌ها ذقن زنی می‌کنند تا انواع و کالاها‌ی خويشتن را داخل بازارهای خیابانی استانبول به ابتياع برسانند قدس همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای مبصر بزرگ تر و بوتیک‌های شیک و طرفه نوظهور را می‌بینید که فراز سبک اروپایی طراحی شده‌اند و گونه ها لوکس را سكبا قیمت‌های بسیار حاصل به خريد می‌رسانند.
خیابان خلاص (Stiklal caddesi) بلواری است که تنها عابرین پیاده می‌توانند از لمحه گذر کنند صفا هر چیزی را که بخواهید، می‌توانید درون این بازارگاه پیدا کنید پيدا كردن برندهای جهانی مانوس Levis محزون تا برندهای معروف ترک آشنا Mavi سادگي همچنین درون این بازارگاه می‌توانید کتاب فروشی‌های کوچک صفا کفش فروشی‌هایی را ببینید که هنوز هم اينك و هوای قدیم را دارند. وقتی دوباره پيدا كردن خیابان نجات اختيار حريت فراغت و یک بالا :اسم اوج پایینی را طی می‌کنید فراز خیابان چوکور جوما می‌رسید که مرکز عتیقه فروشی است خلوص فروشندگان اشیاء قدیمی، اجناس خرده‌ریزهای نامربوط و موثق به حال عثمانی را به معامله می‌رسانند. داخل محله‌ی گالاتا صميميت کاراکوی نیز انواع بوتیک‌ها و مغازه‌هایی بود دارد که پوشاک، جواهرات، وسایل اخلاص ظروف شپزخانه و گونه ها اشیاء هنری را صدر در مشتریان نشان دادن می‌کنند که این اشیاء هنری مداخله طراحان خوش استطاعت و آتیه‌دار محلی، طراحی و آفريننده شده‌اند.
در یک کیلومتری ضريبه خیابان استقلال، محله‌ی شیک تزكيه اعیان‌نشین نیشان تاشی (Nisantasi) قرار دارد. اندر این كوچه بوتیک‌هایی را می‌توانید ببینید که صدر در طراحان قدیمی قدس ریشه‌دار پوشاک ترکیه اتصال دارند. درون محله‌ی نیشان تاشی مغازه‌هایی هستي و عدم دارند که اجناس برندهای مكرم جهانی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند مسلماً به دلیل باج گمرکی و قيمت گذاشتن نامناسب تبدیل ارز، این کالاهای لوکس خیلی گران‌تراز قیمت‌های اصلی‌شان به معامله می‌رسند.
استانبول مکان بسیار مناسبی برای خرید جواهرات است زیرا تاریخچه‌ای طولانی درون جواهرسازی دارد اخلاص جواهرسازانی دارد که می‌توانند وا طلا تزكيه نقره، زیورآلات بسیار زیبایی بسازند. اگر چه برندهای نامدار این منطقه سعی دارند که دوباره به دست آوردن طرح‌های اروپایی کپی برداری کنند منتها اخیرا بیشتر جواهرسازان ترکیه روي این شعاع تمایل پیدا کرده‌اند که زیورآلاتی را بسازند که از نتيجه معلول و نگارهای سنتی بي آلايشي طرح‌های عثمانی در خلق آن‌ها استفاده شده است.
جواهراتی که داخل بازار ارشد استانبول و درون جواهر فروشی‌های محله‌ی نیشان تاشی فروخته می‌شوند بیشتر سبک کلاسیک صداقت سنتی دارند. گر شما بالا دنبال سبک های کلاسیک نیستید صداقت یا می‌خواهید کمتر هزینه کنید، برای خرید طلا و گوهرها می‌توانید در محله‌ی گالاتا بي آلايشي یا بی اوغلو خریدتان را ارتكاب دهید. صدر در طور مثال جواهرات فروشی آیدا پکین درمنطقه ی گالاتا سادگي انتهای خیابان سردار اکرم حادث :اسم تازه شده است که جواهرات اختصاص و منحصر ضلع سود فرد آن، آش قیمت‌های بسیار ارزان به خريد می‌رسند. چنانچه به دنبال سبک‌های خاص و غیر معمول در هستید حتما فراز این گوهرها فروشی سری بزنید. كلكسيون جواهرات این بوتیک با نام Urban Jungle متمايز می‌شود که محتوي گردن بندی با طرح اسب، انگشتری با طرح وال صفا سایر طرح‌های ماننده می‌باشد.
اجاره آپارتمان در استانبول
[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]