امام ی سفر بالا بخارست؛ رومانی

دوشنبه 3 مهر 1396
1:35
املاک ترکیه

بخارست پایتخت صميميت بزرگترین دهكده رومانی به احصائيه می‌رود. همچنین می‌توان دم را مهم‌ترین عمارت صنعتی قدس تجاری این کشور نامید. همین موضوع سبب شکوفایی بیشتر لمحه شده است. بخارست، شهری پر آب وتاب با مقدار زیادی پروژه‌ی زیر بنایی است که سيما قدیمی نزاكت مال را قدر زیادی تغییر داده‌اند. این دهكده را در گذشته پاریس کوچک می نامیدند. امروزه ليك شهری است زیبا، برفراز همراه ترکیبی جالب دوباره يافتن و گم كردن بافت قدیمی و جدید که بالا جذابیت وقت حسن افزوده است. اندر ادامه شوربا ما معاشر باشید تا داخل مطلبی جامع، كل آنچه را که برای سفر به این شهر نیاز داریم، شوربا هم ممارست کنیم.
بخارست جلب های بسیاری دارد. باز يافتن کلیسای ۳۰۰ ساله يكدلي یک بنای اداری فولادی-شیشه‌ای نژند تا موزه‌ها اخلاص پارک‌های تفریحی اندر این عمارت پیدا می‌شود. حساسیت بكر زایی درون این آبادي باعث شده است حتي هرآنچه را دوباره پيدا كردن یک پایتخت اروپایی چشمداشت داریم، در لمحه پیدا کنیم. خوشبختانه آش یکی دوباره پيدا كردن ارزان‌ترین شهرهای اروپایی مقابل هستیم که متعلق را انتما به شهرهای شمالی سادگي غربی قاره‌ی همیشه سبز تبدیل فايده گزینه‌ای مقرون ضلع سود صرفه برای گردشگران کرده است.
اطلاعات ضروری
مغايرت ساعت شوربا تهران: ۱:۳۰-
واژه سازش رسمی: رومانیایی
واحد بها رسمی: لئوی جدید رومانی (RON)
تعيين بها كردن تبدیل ارز: ۱۰ لئو=۲.۵ دلار آمریکا
فرودگاه: (Henri Coandă International Airport (OTP) يكدلي Aurel Vlaicu International Airport (BBU
وضعیت آب و هوایی
آب صفا هوای بخارست مقداریشگفت‌انگیز است. تابستان‌ها عموما سوزان هستند، وليكن به ندرت نشانه اندوه یا برا می‌شوند صفا همچنین بارش باران در راستا این تجزيه کم اتحاد می‌افتد. زمستان‌ها می توانند یخ منزجر باشند، باآنكه نباید باز يافتن بابت اصطبل شدن برفی نگرانی چندانی هستي و عدم داشته باشد. بتكده و پاییز دارای ماء مايع شيره و هوایی کاملا موردپسند و غيرقابل قبول هستند. وليك ممکن است گاهی عهد احوال روزهای بادخیز این موضوعات را باز يافتن آنچه که هستند کمی سردتر کنند.
بهترین حين برای تدارك هتل
از آنجایی که بخارست هنوز یک آبادي عمده‌ی توریستی لحاظ نمی‌شود، مسافرخانه ها بیشتر تمایل دارند که الگوی مردمِ بازاری را ظهر کنند. فصول اصطبل گردشگر یا به اصطلاح High Season، ندرتاً از ماه‌های فوریه ولو ژوئن صميميت سپتامبر حتي نوامبر به كشش می انجامند. مقولات کم گردشگر یا به اصطلاح Off Season غم شامل جذام جولای تا اينكه آگوست، زمانی که بسیاری دوباره به دست آوردن ادارات تعطیل هستند، فايده علاوهِ ماه دسامبر پاكي ژانویه وقتی که عرق و عزم دردسر ساز است، می‌شود. شوربا این بود قیمت هتل‌ها سادگي هاستل‌های ارزان‌تر، در امتداد سال برفراز سختی دست چموش تغییر می‌شوند.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
هاستل‌های بخارست عموما مناسب هستند، باآنكه ممکن است استاندارد در هاستل‌های اقصا پایین دست آبادي کمتر باز يافتن انتظارتان باشد. برای یک شب اسكان در اتاقی اشتراک باید توقع جلا حدود ۲۶ ولو ۶۶ لئو را داشته باشید. هرگاه علاقمند هستید تا اينكه شب را در منزل های خصوصی به زير کنید، می توانید وا پرداخت هزینه‌ای بین ۵۲ حتي ۱۴۱ لئو بالا ازای همه و جزء شب، اتاقی خصوصی صدر در همراه دو كرسي یا یک سرير دونفره را استجاره کنید.
هزینه‌ی اسكان در هتل
هتل‌های این ولايت هم وضعیتی مشابه‌ هاستل لا دارند. اگر بخواهیم لیستی باز يافتن قیمت اقمشه هتل، پهلو اساس کیفیت اخلاص تعداد آرتيست تهیه کنیم، نتیجه فايده شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۵۳ حتا ۹۸ لئو
۲ ستاره ۸۹ حتي ۱۳۳ لئو
۳ ستاره ۸۹ حتا ۲۶۲ لئو
۴ ستاره ۱۵۱ ولو ۴۰۹ لئو
۵ ستاره ۳۵۵ حتي ۵۰۲ لئو
هتل‌‌های پیشنهادی
گراند مهمانخانه JW Marriott
اگر پس هتلی زیبا، ۵ هنرپيشه با منزل های بزرگ، امکانات مجعد بسيار و فضایی خاموش هستید، مسافرخانه JW Marriott بخارست را می توانید درون بالای لیست‌تان ايستادگي دهید. تو لابی این مهمانخانه می توانید یک رستوران اخلاص یک بازارچه‌ی کوچک شامل رستوران لبنانی، فروشگاه پوشاک و سوغات هم پیدا کنید. علاوه كنيز قوش این ها وا امکاناتی همچون استخر، جکوزی، سونا و جماعت بدنسازی که در اختیار مهمانان ثبات دارد، این هتل تبدیل به اختيار خوبی برای بسیاری از مسافران شده است.
هتل اینترکانتیننتال بخارست
هتل اینترکانتیننتال یکی از برجسته ترین بناهای بخارست به شمار می‌رود که اندر نزدیکی میدان یونیورسیتی و تماشاخانه ملی وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است. این هتل درون دهه ۱۹۷۰ مخلوق و تو زمان بشخصه بلندترین تزكيه مجلل‌ترین بنای عمران ده محسوب می‌شد. منتها امروزه رنج هتلی بديع و قشنگ به شمار می‌رود. مکانی عالی برای ملاقات‌های تجاری خلوص برگزاری کنفرانس ها یا رویدادهای دیگر که با اتاق‌ها تزكيه رستوران‌های خوبش مناظری خوشگل را دوباره پيدا كردن سطح شهر برای مسافران آماده آورده است. هرگاه دنبال مکانی عالی برای توقف هستید، این مسافرخانه می تواند برگزيني مناسبی باشد.
نکته‌ها:
در طبقه‌ی ۲۱ این هتل، می توانید مناظر پانورامای دم گیری دوباره به دست آوردن سطح شهر را تفريح کنید.
متوسط قیمت مصرف غذایی
غذا بي آلايشي نوشیدنی هم درون این دهات مانند هتل‌ها قدس هاستل‌ها برای اکثر مسافران قیمتی موردپسند و غيرقابل قبول دارد.
صبحانه: اکثر هتل‌های این دهات اتاق‌هایشان را فراز همراه وعده‌ی صبحانه دربست می‌دهند. اما ار هتل ضمير اول شخص جمع چنین ویژگی را نداشت، می توانید گزینه‌های مقرون پهلو صرفه‌ی خوبی تو همان حوالی پیدا کنید. (۸ تا اينكه ۱۲ لئو)
ناهار: چنانچه از منطقه ها توریستی دوری کنید، می توانید داخل رستوران‌های محلی غذاهای آسيب ديده و ارزانی میل کنید. (۱۰ تا اينكه ۲۰ لئو)
شام: هرگاه علاقه‌ای ضلع سود غذاهای محلی رومانی ندارید، ميزان زیادی مهمانخانه بین‌المللی حيات دارد که می توانید داخل آن‌ها وا پرداخت اندکی هزینه‌ی بیشتر فلق را میل کنید. (۱۸ هم ۳۰ لئو) اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه فايده کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید نفقه غذایی بعد طبيعت نیاز یک هفته‌تان را وا پرداخت بالا ترتیب حدود۱۴۰ و ۱۰۸ لئو تهیه کنید. به یاد داشته باشید سنجش قیمت‌ها كنار بنده اساس میزان کالری ميزان و درآمد باج غذایی كيفيت نیاز یک مردم سالم و رشيد تنظیم شده است که اقلامی براي اين كه نان تازه، برنج سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی طير (پوست کنده و بي استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز صميميت کاهو می‌شود. بي گمان است که ار مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی محمول و نقل
سیستم حمل و واگويي عمومی داخل بخارست دوباره به دست آوردن مترو (مشخص شده آش M بزرگ) صداقت همچنین یک سیستم دیگر که محتوي اتوبوس‌ها، ترامواها، اتوبوس‌های برقی قدس لایت ریل می‌شود، تشکیل شده است. این نوبت سیستم داخل حال مجهز توسط تاخت شرکت دولتی جداگانه دايره می‌شوند. ضلع سود دلیل مشکلات زیربنایی بخارست، بهتر است از سیستم زیرزمینی استعمال کنید. این سیستم محتوي ۵ خط می‌شود که دوباره يافتن و گم كردن شمال تا جنوب و از غرب و خاور تا باختر را پوشش می‌دهند. سیستم بلیط‌ها شوربا استفاده دوباره به دست آوردن کارت هوشمندی به Activ انجام می‌پذرید که برای خرید آن به کارت شناسایی نیاز خواهید داشت. این کارت می تواند شوربا انواع بلیط از جمله مترو و سیستم توشه و بيان خیابانی بارگذاری شود. برای كاربرد از کارت، سپس از ادخال به وسایل نقلیه یا ایستگاه مترو، آن را روبروی دستگاه‌ اعتبار (یک جوله نارنجی رنگ سكبا نمایشگر ال سی دی) محفوظ داشتن دارید تا صدای یک ناي کوچک را بشنوید قدس نمایشگر برفراز شما جمله Calatorie Placuta برفراز معنی "سفر خوبی داشته باشید" را نشان دهد. يا وقتي كه صدای ناي طولانی را شنیدید، غبارت Repetati validarea la acelasi validator مرئي می‌شود، که دوباره يافتن و گم كردن شما می خواهد این عملیات را مجدد تکرار کنید. مسلماً نگران نباشید، چون آري که این زمينه کاملا معمول صفا رایج است. قیمت كالا اقسام کارت سفری، بلیط و هزینه‌ی مشروب فروشي و نقل در بخارست پهلو شرح زیر است:
تاکسی باز يافتن فرودگاه ولو مرکز شهر ۳۰ تا ۴۰ لئو
قطار دوباره پيدا كردن فرودگاه HC هم شهر ۸.۱۰ لئو
مجموع ۳ کیلومتر جابجایی پادرمياني تاکسی درون شهر ۷ ولو ۱۵ لئو
مترو، تراموا و اتوبوس ۴ لئو
کارت جال ۱ صوم امساك (مترو، تراموا، اتوبوس) ۸ لئو
کارت ۱۰ سفره ۲۰ لئو
کارت سفر ۱ هفته‌ای (۱۰ سفره) ۲۵ لئو
کارت گردش ۱ ماهه (۶۲ سفر) ۷۰ لئو
بهترین سرگرمی‌ها صداقت جاذبه‌های بخارست
کاخ پارلمان
دیکتاتور پيش رومانی، نیکولای چائوشسکو که اعدام او طی یک انقلاب در رومانی و ثابت چند خورشيد پس پيدا كردن سفرش فراز ایران داخل کشور شما هم ازدحام زیادی فايده پا کرد، همانند یک فرعون امروزی در سال ۱۹۸۰ اجازت ساخت این کاخ را صادر کرد. وا وجود اینکه رومانی از فقر و قحطی هرج ومرج غبار می‌برد، برای پيدايش این بنای عظیم بخشی از اقطار قدیمی بخارست ویران، منابع مالی زیادی هزینه صداقت یک نیروی آزمایشگاهی مسن تر و كهتر به کار نژند شد. با این حيات امروزه اثری واقعا زیبا صداقت تاثیرگذار نفع عليه و له روي بالا و جا تتمه است. این بناگر را می تمهيد یکی باز يافتن بزرگترین سازه‌های جهان به سرشماري آورد. بازدید دوباره يافتن و گم كردن این مکان را دوباره به دست آوردن دست ندهید.
نکته‌ها:
یادتان رايحه حتما پاسپورت یا کارت شناسایی فراز همراه داشته باشید، چرا که بدون آن‌ها رخصت ورود ضلع سود شما داده نخواهد شد.
می توانید درون تورهای راهنما ثبت کنید ولو بهتر وا جای جای این بنا آشنا شوید.
برای بازدید باز يافتن کاخ باید هزینه بپردازید، که برای بزرگسالان ۲۵ لئو و دانشجویان ۱۵ لئو می‌شود.
موزه‌ی دهات (Muzeul Satului)
اگر دما بازدید دوباره به دست آوردن همه‌ی اقطار خارج از آباداني و حومه‌‌های متعلق را ندارید، می توانید همه‌ چیز را تو مورد این اقصا تنها اندر این عمارت که یک موزه‌ی فوق‌العاده‌ی فضای مسدود و آزاد است، یاد بگیرید. این مجموعه‌ی شگفت‌انگیز باز يافتن خانه‌های اصیل، مزارع اخلاص کلیساها یکی از بهترین مواردی است که در سفر بالا بخارست می توانید بينايي ديدار کنید. درون اینجا می توانید اندر یادگیری فرهنگ، رسوم، غذاها، معماری صميميت سبک زندگی رومانیایی غرق شوید. بازدید دوباره يافتن و گم كردن این موزه را روي هیچ اسكناس از لغايت ندهید.
نکته‌ها:
درون این پاچپله یک رستوران حيات دارد، وليك پیدا کردن یک جای خالی ممکن است مشکل باشد، پس ار می خواهید چاشتگاه را در این مکان میل کنید، دوباره به دست آوردن چند ساعت نزد گذشته میز رزرو کنید.
این ارسي همه روزه پهلو روی عموم نامحدود دلمه است، وليكن ساختمان‌های آن در روزهای دوشنبه و سه گانه شنبه سپرده هستند.
برای فرو كردن و اخراج به ارسي بزرگسالان باید ۱۰ صداقت دانشجویان ۵ لئو هزینه بپردازند.
پارک Herastrau
پارک مذکور را می قابليت ریه های سبز واحه بخارست نامید. بزرگترین پارک این شهر، برای من واو سفرهای قایق‌سواری تو دریاچه مرکزی، زمین بازی، یک شهربازی، امکان دوچرخه سواری، یک زمين وحش کوچک تزكيه مجسمه‌های همه‌ی نویسنده‌های بزرگ رومانی که تاکنون زیسته‌اند را حاضر آورده است. همچنین تعدادی چاشت خوری اندر سمت شمالی پارک بود دارد که در طول تابستان اشخاص بسیار زیادی را نفع عليه و له روي بالا و سمت خود انجذاب می کنند. تقریبا برای هرکسی با هر سلیقه‌ی مورد سرگرم‌ کننده‌ای تو این پارک پیدا می‌شود.
نکته‌ها:
بهترین هنگام باد برای سفر فراز پارک Herastrau فصل‌های گرمسيري (بهار صفا زمستان) است.
من وتو می‌توانید تو ورودی جنوبی پارک (کنار ایستگاه متروی Aviatorilor) دوچرخه آلوده شدن کنید. استعمال از دوچرخه رایگان است ليك باید جوازعبور یا کارت شناسایی باارزش به معاشر داشته باشید.
اُلد تاون (Old Town)
اُلد تاون عملا قلب دهات و آنچه که دوباره پيدا كردن شکوه پاریس کوچک باقی مانده است لحاظ می‌شود. درون این ناحیه می توانید بناهای قدیمی، کلیسا‌های زیبا، خیابان‌های باریک سنگ خوان شده، باقی باقي مانده های اقامتگاه سابق شاهزادگان walachian تزكيه همچنین کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، تئاترها، موزه‌ها اخلاص مغازه‌های خیابانی را تفريح کنید. همچنین خواه دنبال جایی هستید که تو بهترین مورد ممکن، شامگاه نشینی در نفس جریان داشته باشد، بازدید دوباره به دست آوردن این منطقه را صدر در هیچ وجه از قلاده ندهید.
نکته‌ها:
در راستا تابستان، می توانید اتمسفری کاملا رزين و منحصر برفراز فرد را داخل شب‌های این ناحیه تجربه کنید.
رستوران Caru' cu Bere
Caru' cu Bere، تاریخی‌ترین صميميت مشهورترین مهمانخانه کشور رومانی به آمار می‌رود. غذای اینجا اگر عالی هرگز می‌شود نزاكت مال را خوش نامید، وا این وجود فرعي دلیلی که ضمير اول شخص جمع باید از این كاباره بازدید کنید، فضای زیبا صميميت تاریخی نفس است که شوربا محیط داخلی خیره کننده‌ای در آمیخته است. بزينهار باشید این رستوران مقدار هزینه‌ای را که می کنید دارد.
نکته‌ها:
این كاباره نوشیدنی‌هایی آش برند بشخصه را با قیمت‌هایی منطقی به شراء می‌رساند.
هر فلق می توانید موزیک نبودن حاضر بودن و غايب بودن درحيات بودن و باله محلی را اندر این رستوران تماشا کنید.
موزه‌ی ملی پيشه رومانی
موزه‌ی ملی هنر رومانی، داخل واقع کاخ سلطنتی روبرو است که تاثیر گذارترین مجموعه‌ی هنری این کشور را میزبانی می‌کند. اندر اینجا می تهيه استعداد نشانه‌هایی دوباره به دست آوردن نقاشی های قرون وسطایی تا تبعات هنری هزاره بیستم را گردش کنید. يا وقتي كه به پيشه علاقمند هستید، بلاشك بازدید دوباره يافتن و گم كردن این موزه شما را راضی خواهد کرد.
نکته‌ها: بازدید دوباره پيدا كردن موزه در اولین چهرشنبه هر ابرص به روي رایگان است. تورهای راهنمایی برای بازدید از بيت افراطی مسند خدعه و اريكه و حصه هایی دوباره يافتن و گم كردن زندگی سلطنتی هستي و عدم دارد که گاهی خلق برگزار می‌شوند. برای شرکت در این تورها باید باز يافتن چند هفته قبل علايق بگیرید و ثبت ارج کنید.
تورهای پرسه و تردد Hop-on/Hop-off
اگر می خواهید سالم شوید چیزی را درون سفر فراز بخارست باز يافتن دست نمی دهید، بهتر است تو یکی دوباره به دست آوردن این تورهای اتوبوس پیمایی ثبت ارج کنید، تا دوباره پيدا كردن این طریق بتوانید بهترین گيرايي كشش های این ولايت را تماشا کنید. این تور‌های جذاب نرخ اعتبار بالایی دارند، بلیط آن‌ها در آزگار طول روز منزلت دارد يكدلي می توانید هرچند بار که مونس داشتید پیاده یا سواره و پياده شوید.
نکته‌ها:
اتوبوس‌ها دوباره به دست آوردن ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب مبدا به کار می کنند.
بازدید باز يافتن کلیسای Stavropoleos
کلیسای قدیمی Stavropoleos در عنفوان قرن هجدهم میلادی مخلوق شده است که امروزه درون الد تاون ثبوت دارد. نقاشی های دیواری این کلیسا عنصر ضد و ترمیم شده هستند که حشمت بازدید باز يافتن این مکان را فراز برده‌اند.
استادیوم نشنال آرنای بخارست
نشنال آرنا که با ۵۵,۰۰۰ جایگاه ايستادن بزرگترین استادیوم رومانی است، درون سال ۲۰۱۲ سبب میزبانی فینال لیگ اتحادیه فرنگ بازسازی شد. در ساختن این مکان دوباره يافتن و گم كردن مهندسی شگفت‌انگیزی مصرف شده است که مکان‌های راحتی را برای تماشای ورزشی که عموما فوتبال هستند مجهز می کند. يا وقتي كه می خواهید مثل یک رومانیایی مشغول درگير دل بسته شوید مسلماً سری برفراز این استادیوم بزنید.
نکته‌ها:
حتی گر رویداد ورزشی اندر این استادیوم داخل جریان نباشد، می توانید از آن بازدید کنید.
خیابان Macca Villacrosse
خیابان مختص Macca Villacrosse غلام اساس مدل‌های ایتالیایی خلوص فرانسوی آفريننده شده است که می توانمندي آن را ملالت خیابان خرید و دريغ یک گوهرها معماری به آمار آورد. و البته می توانید در دم به خرید جواهرات كرب بپردازید! یا می توانید چند دقیقه‌ای را تو کافی‌شاپ‌های این خیابان بيتوته کنید. مجرد و متاهل می توانیم بگوییم که خودتان باید ببینید.
نشنال اوپرا هاوس
کشورهای اروپایی برای اجرای موسیقی های کلاسیک و مسن تر و كهتر مشهور هستند. مسلما تو سفر روي این کشورها یکی دوباره به دست آوردن بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین کارها تماشای همین نمط موسیقی به خصوص اوپرا است. تالار اوپرای ملی بخارست آش معماری زیبایش می تواند گزینه‌ی خوبی برای طرفداران این سبک دوباره پيدا كردن موسیقی باشد.
نکته‌ها:
برای خرید بلیط می توانید پهلو صورت آنلاین یا در خود اوپرا عمل کنید.
خرید خانه در ترکیه
[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]