شيخ ی سفر روي لیسبون؛ پرتغال

جمعه 31 شهريور 1396
1:27
املاک ترکیه

لیسبون پایتخت بسیار زیبای کشور پرتغال که به كلمه پرتغالی lisboa نامیده می‌شود، در سواحل اقیانوس نقشه پرنيان واقع شده است. درون این روستا راه‌های زیادی برای لذت بردن از لحظاتتان بود خواهد داشت از جمله بازدید پيدا كردن موزه‌ها، پارک‌ها، گالری‌های هنری، كرانه ها زیبا صداقت رستوران‌ها بي آلايشي کافه‌های بی نظیر. آش کجارو عدو باشید تا تو این مقاله این ولايت زیبا را هرچه بیشتر بالا شما معرفی کنیم:
اطلاعات کلی
پایتخت پرتغال: لیسبون
تك پول: یورو
اصطلاح رسمی کشور: پرتغالی
آب خلوص هوا
مانند شمار زیادی دوباره به دست آوردن پایتخت‌های اروپایی، لیسبون نیز اندر تمامی مقوله ها زیباست. وليك در ادامه در چگونگي هر فصل اندر این شهر زیبا توضیحاتی می‌دهیم ولو شما بنا روي سلیقه‌ی خودتان یک انفصال را اختيار کنید: بتكده و تموز دو انفكاك ایده‌آل برای بازدید دوباره به دست آوردن این آبادي زیبا هستند. ولي بازهم پهلو سلیقه‌ی ذات شما بستگی دارد. بهار درون اینجا فايده گونه‌ای است که شما بيننده مناظر خوش و طبیعی بی نظیری خواهید وجود و شوربا داشتن دمایی درون حدود ۱۷ حد واقعا یک مکان طراز اول برای تعطیلات بهاری خواهد هستي و عدم . جالب اعتنا است که حتما داخل این خلع یک سايبان آفتاب پرست همیشه به همراه داشته باشید حتي رگبارهای بهاری من وتو را غافلگیر نکنند. ليك این باران‌ها اصلا جهت نمی‌شوند که تعطیلات شما خراب شود یا التذاذ کافی از بودن اندر این مکان نبرید، شکوفه‌های درختان صميميت طبیعت بکر این آب دهان مني و هوای غیر نالايق پیش بینی را بازگرداني می‌کند. و ليك نکته‌‌ی پسين اینکه آبسال خیلی زود پهلو لیسبون می‌آید لذا بعد اگر مقام سفر داخل این انفكاك را دارید خیلی پگاه بلیط‌های ذات را اندوخته کنید. ليك تابستان‌های لیسبون یکی دوباره به دست آوردن بهترین زمان‌ها برای طي كردن تعطیلات اندر این کشور است. شما تو اینجا اندر روز ۱۳ ژوئن شاهد شهرآرايي بزرگداشت بسیار سردماغ و دلچسب خواهید هستي و عدم که هرساله تو پایتخت پرتغال برگزار می‌شود نفع عليه و له روي بالا و نام رسوم آنتونی که اعتبار: یک قدیس قدیمی است اخلاص می‌گویند صاحب لیسبون است. بعلاوه، تابستان نیز یکی پيدا كردن فصل‌های جمعيت این دهكده محسوب می‌شود صداقت می‌توایند از سواحل زیبای این عمران ده دیدن کنید قدس از مهر تابستانی كيف ببرید اما يا وقتي كه هتل خاصی آلامد نظر شماست باید خیلی زودتر برای رزرو لحظه اقدام کنید. درون مورد پاییز باید مقال که فايده دلیل بارش‌های پرپشت ترجیحا این آباداني را تفويض اجازه تصرف نکنید. مطمئنا اهداف بهتری برای این جدايي وجود خواهند داشت مانند فرانسه قدس هاوایی. زمستان‌های لیسبون نیز بارد است قدس حتی گر شما پهلو هوای ناخوشايند بي ذوق و ورزش‌های زمستانی علاقه دارید که برای آنها نیز ضلع سود برف زیادی نیاز است لیسبون خیلی آماجگاه مناسبی نیست.
هزینه‌های قديمي
هزینه اسکان
لیسبون گردوخاك آزار وسیعی باز يافتن محل‌های اسکان را برفراز مسافران پیشنهاد می‌دهد که هرکدام با توجه به بودجه‌خود یک مکان كم قيمت را تفويض اجازه تصرف کنند. داخل این ولايت شما غم می‌توانید محل‌های ساده و مقرون فايده صرفه‌ای را پیدا کنید که دارای امکانات معقولی نیز هستند سادگي یا اینکه گر علاقه دارید درون هتل‌های خیلی حاضر اقامت داشته باشید بهتر داخل فصل‌هایی که مسافران کمتری فايده این شهر می‌آیند یا اصطلاحا داخل off-season پهلو اینجا بیاید تا دوباره پيدا كردن تخفیف‌های عالی برخوردار باشید. وليك در بعد طبيعت کلی بهتر است التفات اقامتتان جایی نفحه که خیلی باز يافتن مکان‌های دیدنی لیسبون محترز نباشد. قیمت یک شب اتراق در اتاق‌های هاستل‌ها (که صدر در صورت اتاق‌های خوابگاه‌ها هستند) درون حدود ۱۰تا ۲۵ یورو است. سادگي هزینه‌ی یک خانه خصوصی برای دونفر سكبا حمام مشترک درون حدود ۵۰ حتا ۶۰ یورو. یکی باز يافتن هاستل‌های خوب در این ولايت Goodnight هاستل است که اندر مرکز ولايت واقع شده است.
قیمت هتل‌های مقرون بالا صرفه نیز پيدا كردن حدود ۳۰ یورو برای یک سرا دو تخته درون مسافرخانه‌های مقرون نفع عليه و له روي بالا و صرفه‌ای به ارج Pensão شروع می‌شود. و حكماً در بیشتر هتل‌ها این قیمت باز يافتن ۵۰ یورو است. چند مسافرخانه مقرون ضلع سود صرفه‌ی لیسبون: هتل Botanico ، مسافرخانه Travel Park ، مهمان پذير vip Zurique هستند.
هزینه غذا
شما می‌توانید اندر این شهر در شیرینی فروشی‌ها یا نانوایی میان وعده‌های کوچکی در ميزان ۲ یورو پیدا کنید. غذاهای سبک صميميت ساندویچ‌ها نیز در حدود ۷ یورو قیمت دارند وانگهي فست فود را محنت می توانید سكبا همین قیمت‌ها خریداری کنید. اما يا وقتي كه تمایل دارید که اندر یک كاباره و به همراه نوشیدنی غذای وجود و غير را میل کنید باید در حدود ۱۸ یورو جلا کنید، خصوصا داخل مناطق توریستی مرکز شهر. اندر لیسبون من واو می‌توانید اندر رستوران‌های محلی یک وعده‌ی غذایی همراه آش نوشیدنی را وا پرداخت ۱۴ یورو داشته باشید. هزینه‌ی خواروبار برای یک هفته نیزچیزی نزدیک به ۳۷ یورو خواهد بود.
هزینه‌ی گراني و نقل
یک بلیط كامل روز( یا یک روزه) برای راه آهن زيرزميني ۴.۶۰ یورو است. کرایه‌ تاکسی درون لیسبون ارزشمند است يكدلي برای مسیر گذرگاه تا مرکز دهات باید ۲۵ یورو پرداخت کنید. اندر پایان باید بگوییم که راكب مقرون صدر در صرفه‌ترین وسیله‌ی نقلیه خواهد بود وا هزینه‌ای تو حدود۱.۸۰ یورو برای همه و جزء بلیط.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی داخل هزینه‌ها
تاکسی را فراموش کنید! همانطور که در هزینه‌های گراني و واگفت گفتیم تاکسی‌ها در لیسبون بسیار وسایل نقلیه‌ی گرانی هستند پس دوباره به دست آوردن آنها برای جابه جایی مصرف نکنید. برای گردش درون مرکز عمران ده لیسبون پیاده‌روی گزینه‌ی مناسبی است خلوص برای رفتن برفراز مکان‌های بيرون از عمارت نیز پيدا كردن مترو مصرف کنید. وانگهي تاکسی هزینه‌ی اضافی را برای وسایل شما بي آلايشي همچنین رفتن به حزب دریافت می‌کنند.
نفع عليه و له روي بالا و نان‌ها بله بگویید! زمانی که ما غذا سفارش می‌دهید قبل باز يافتن سرو ثانيه انواع مختلف نان صميميت زیتون را برای من وايشان می‌آورند که اینها فراز هیچ وجه رایگان نیستند و فراز هزینه‌ی وعده‌ی غذایی ايشان می‌افزایند پس بهتر است آنها را نوشته ها پيامدها کنید.
یک لیسبون کارت تهیه کنید. خواه شما مقام دارید که پيدا كردن جاذبه‌های زیادی دین کنید ایده‌ی خوبی است که یک لیسبون کارت تهیه کنید که جامع تخفیفات صفا همچنین بازدیدهای رایگان از مکان‌های دیدنی است. قیمت این کارت‌ها از ۱۸.۵ یورو آغاز می‌شود و درون صرفه‌جویی پولتان بسیار کمک می‌کند.
درPensão اقامت داشته باشید: این کاروان‌هایی که وساطت خانواده‌ها راه اندازی شده مسافرخانه‌های بسیار خوبی را با قیمت بسیار کم بالا شما پیشنهاد می‌دهد.
بهترین تفریحات و ملاحت و دافعه ها تو لیسبون
درابتدا الزامي به توضیح است که ايشان می‌توانید دوباره پيدا كردن موزه‌هایی نظیر Gulbenkian ، Maritime ، موزه‌ی هنرهای باستانی تزكيه موزه‌ی کاشی ملی (national tile مركبات که كل یکشنبه فايده مدت چند عمر بازدید باز يافتن آنها رایگان است كاربرد کنید.
آکواریوم مبصر بزرگ تر لیسبون
در این آبادي از بزرگترین آکواریوم غرب دیدن کنید. یک مکان استثنايي زیبا صميميت خیره‌کننده وا ۱۶۰۰۰ گیاه پاكي جانور باز يافتن بیش باز يافتن ۴۵۰ گونه‌ی يكسان که هم بشر محلی و غصه گردشگران را پهلو خود انجذاب می‌کند. این آکواریم یا به عبارتی Oceanarium مجلد :اسم جلدشده یک آکواریم بسیار كاپيتان از محلول ذوب خوي بزاق دریا که در نزاكت مال از سباع دریایی برای ملاحظه و بازدید عمومی كاربرد می‌شود) که توسط معمار آمریکایی Peter Chermeyeff طراحی شده درون سال ۱۹۹۸ فايده منظور آيينه بندان گرفتن این دستور که " اقیانوس ، میراثی برای آینده" آفريده شده سادگي بازدید از این مکان تجربه‌ای كيف بخش مانوس غواصی اندر اعماق دریا حتماً بدون ریسک‌هایی که در دم مناطق هست خواهد بود.
برج Belém
بدون شک زمانی که تو لیسبون هستید یکی پيدا كردن مکان‌هایی که باید از ثانيه دیدن کنید كوت زیبای Belém است. این استحكامات که از نفس به نشاني قلب و روح تاریخی پرتغال پشتوانه ‌می‌برند دوباره پيدا كردن چندین حجره زیبا تشکیل شده است، ليك نقطه‌ی فراز این فرهنگ زمانی است که شما می‌توانید دوباره به دست آوردن اینجا بالا تماشای چشم اندازهای پانارومای منهل روزي غربی آباداني و همچنین رودخانه‌ی تاقوس بپردازید. تو سال ۱۹۸۳، این قصر محکم در لیست میراث جهانی یونسکو استواري داشت تزكيه امروزه از ثانيه به نشاني یک موزه استفاده می‌کنند.
باغ گیاه شناسی (Jardim Botânico)
این عقار ۱۰ هکتاری یکی دوباره يافتن و گم كردن زیباترین باغ‌های عمومی تو لیسبون است. این نعيم و دوزخ زیبا که تو قلب لیسبون حادث :اسم تازه شده است بالا دور دوباره به دست آوردن شلوغی اخلاص فشارهای روزمره توجه بسیار مناسبی برای یک پیک نیک سهل ميسر بي رنج و كيف بردن دوباره به دست آوردن گیاهان بی نظیر است.
برج لیسبون (Castelo de São Jorge)
از این كوت که تو بالاترین تپه واحه واقع شده است و در میان كس محلی وا نام Castelo de São Jorge شناخته می‌شود دیدن کنید ودر کنار اینکه پيدا كردن نمایشگاه‌هایی که نامربوط و موثق به فرهنگ و تاریخ پرتغال هستند بازدید می‌کنید دوباره يافتن و گم كردن تماشای نمای زیبای عمارت از ارتفاعات التذاذ ببرید. در اینجا همچنین کافه‌ها يكدلي رستوران‌هایی هستند که بین مارچ تا اينكه اکتبر دوباره يافتن و گم كردن ساعت ۹ فلق و شام تا ۹ شب بسته :اسم قفل هستند و از نوامبر تا اينكه فوریه نیز ساعات کاریشان بین ۹ صباح تا ۶ فرجام است.
سواحل لیسبون
لیسبون دارای كناره ها بسیار دلچسب و دون العاده‌ای است که می‌توانید در آن زمان از خورشيد تابستانی کمال استعمال را ببرید.
صومعه Jerónimos Monastery
ساخت این صومعه تو سال ۱۵۰۲ اوايل شد و دوباره به دست آوردن بهترین فضاهای معماری پرتغالی به قدر مانولین است. اینجا یکی دوباره يافتن و گم كردن مکان‌هایی است که داخل پایتخت پرتغال بیشترین بازدیدکننده را دارد.
مراکز خرید
اگر شما نفع عليه و له روي بالا و خرید علاقه‌ی زیادی دارید لیسبون سرشار از مراکز خرید شیک و مدرن است که همگي آنچه می‌خواهید داخل آنها می‌یابید. لباس، جواهرات، کفش، عطرها، محصولات سنتی بسیار زیبا. دوباره به دست آوردن فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشهور لیسبون می‌توان مرکز خریدColombo ، Amoreiras ، El Corte Inglés ، Escada ، Louise Vuitton صداقت Emporium Armani and D&G را پندگيري برد. در بیشتر فروشگاه‌ها کارت‌های اعتباری سادگي خصوصا ویزا کارت پذیرفته می‌شود.
تراموا (واگن برقی)
جالب است بدانید که لیسبون هنوز تراموهای قدیمی نفس را دارد، واگن هایی که این حس را بالا شما تلقين می‌کند که درون قرن ۲۰ زندگی می‌کنید. اندر آنها بنشینید و پهلو گردش اندر خیابانهای قدیمی صفا تاریخی این آبادي بپردازید و پيدا كردن لحظات خود لذت ببرید.
تماشای پرندگان
سواحل رودخانه‌ی تاقوس داخل لیسبون پایتخت زیبای پرتغال محلی است که كس محلی صداقت گردشگران از سراسر دنیا برای دیدن پرندگانی بی نظیر به لمحه می‌آیند. مخصوصا زمانی که اندر زمستان در این ولايت هستید حتما فراز تماشای مرغان زیبایی نظیر فلامینگوهای صورتی، لک لک‌های براق ، مرغ گنداب بنفش و هزارها هزارگان گونه‌ی دیگر از پرندگان بروید. تمامی ملاحت و دافعه های لیسبون اندر موارد بالا خلاصه نمی شود سادگي شما محققاً برای بازدید باز يافتن تمامی این مکان های زیبا ضلع سود یک یا نوبت هفته نیاز خواهید داشت.
خرید آپارتمان در استانبول
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]