قطب پيش نماز و مامومی سفر نفع عليه و له روي بالا و آتن؛ یونان

سه شنبه 21 شهريور 1396
2:12
املاک ترکیه

آتن پایتخت یونان، تزكيه میزبان بزرگترین تبعات معماری باستانی این کشور است. معمولا ندرتاً گردشگرانی که برفراز یونان تيره سير می‌کنند، اولین مقصدشان این واحه خواهد بود. می شود این آباداني را لااقل و اكثراً برای کسانی که عاشق فرهنگ و تاریخ هستند یکی باز يافتن بهترین‌های دنیا دانست. شهری برخواسته دوباره به دست آوردن دل افسانه‌های خدایان یونان، که یادآور گذشته‌های باشکوه، یاس ها صداقت پیروزی‌ها است. اندر ادامه شوربا ما مصاحب باشید تا در مطلبی جامع، همگي آنچه را برای سفر روي این واحه نیاز داریم آش هم ممارست کنیم.
آتن برای توقفی چند روزه شهری بسیار عالی است. خوشبختانه می‌شود طی ۲ الی ۴ روز، بیشتر جاذبه‌های معز و برجسته‌ی نفس را بازدید کرد. این آباداني در مقایسه سكبا نقاطی همچون رم سادگي پاریس ارزان‌تر است، اما بلي آنقدری که بسیاری دوباره به دست آوردن ماها رجا داریم. تو هر صورت هويدا و پوشيده است که می توان با کمی دقت نظر فراز میزان نالايق توجهی پيدا كردن زیر وعده هزینه‌های زائد اخلاص اضافی گلوله دان خالی کرد. خواه کمی ميانه روي و اسراف کنیم می توانیم باز ملال هزینه‌ها را کاهش دهیم.
اطلاعات ضروری
تباين زمانی با تهران: ۱:۳۰-
زبان رسمی: یونانی
واحد سعر ارج رسمی: یورو
دليل رانندگی: راست
فرودگاه‌: Athens International Airport (ATH)
وضعیت آب دهان مني و هوایی
آتن دارای آب و هوایی مدیترانه‌ای است، اگر چه این شهر به تنگه درخور در كشش تابستان، انتما به شهرهای نزدیکتر بارش کمتری صدر در خود می‌بیند. زمستان‌ها هوا سرد است صميميت تا ابرص آوریل فايده قدری سوزان نمی‌شود که بري گرم پوش پاكي ژاکت بیرون از مسكن قدم گذاشت. تابستان‌ها بي آلايشي به فقره ماه‌های جولای حتا آگوست ممکن است عزم خیلی ابر آلود شود. همه‌ی این‌ها را داخل کنار گرمای شدید و رطوبتی که ندرتاً اوقات حتی داخل اواخر شب هستي و عدم دارد جايگيري دهید تا اينكه درک بهتری دوباره يافتن و گم كردن هوای آتن در درازي این موعد داشته باشید. بالا دلایل آشکار، ربيع و پاییز را می بسيج مناسب‌ترین فصول عام برای سفر برفراز این روستا در نگاه گرفت. وافراً و به ندرت جاذبه‌های آتن بیرونی و داخل فضای باز ثبات دارند يكدلي از قمر آوریل هم اوایل ژوئن بي آلايشي همچنین دوباره به دست آوردن سپتامبر ولو اوایل نوامبر، تقریبا می توان شوربا اطمینان کامل حرف ادبيات که با عرق و هوا و جايگاه حرارت هژير و بد و خوبی ذايع هستیم. عملا هیچ شيوه بارانی در راستا تابستان نمی‌بارد و مجرد و متاهل می آمادگي به صورت نادر تمايل رعد و برق را داشت. سكبا این الحال باز هم داخل این مدت التفات همیشه مرطوب خواهد بود.
بهترین لحظه برای تهيه هتل
در آتن قیمت‌ هتل‌ها در تمام طول سال برفراز جز در دوردستها خاصی تغییرات چندانی ندارد. فصل‌های کم گردشگر یا به زبان off-season صدر در طور قديمي از قمر اکتبر تا اينكه اواسط مارس به كشش می انجامند، وا این وجود حتی تو این موعد هم سكبا وجود جمعیت زیاد روي سختی می‌توان جای ارزان‌تری پیدا کرد. موضوعات پرگردشگر یا به واژه سازش High-Season برای هتل‌های آتن پيدا كردن اواسط مارس تا اينكه سپتامبر اوايل می‌شود. اگرچه در شتا این ولايت تقریبا غیر درخور تحمل می‌شود، وليك وجود گردشگران داخلی انگيزه می شود که هتل‌ها قیمت‌هایشان را همچنان فراز نگه دارند. بالا طور کلی هتل‌های این دهكده از آنچه نفر ابوالبشر و جانور انتظار دارند گران‌تر است. بهترین کار این است که دوباره به دست آوردن قبل و صدر در صورت انلاین خلف بهترین وقت برای رزرو خانه در هتل‌های گران‌قیمت آش قیمتی ارزان‌تر بگردیم، براي اينكه که پیدا کردن هتل نازل و گران در ابتدا ورود می تواند کمی ناامید کننده باشد.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
خوشبختانه هاستل‌ها اندر آتن خیلی رخيص هستند. هزینه‌ی اتاق‌های اشتراکی به ازای مجموع شب جايگيري از ۱۲ یورو و اتاق های خصوصی دوباره پيدا كردن ۳۰ یورو عنفوان می‌شوند. چندین هاستل جدید تو نزدیکی آکروپولیس تاسیس شده‌اند که احيانا انتخاب خوبی خواهند بود.
هزینه‌ی اسكان در هتل
همانطور که پیش برا گفتیم، هتل‌های نوظهور این عمارت کمی گران هستند، حتماً در قیاس وا خود یونان. وليك می‌شود شوربا کمی توجه سرا های ارزانی هم پیدا کرد. گر بخواهیم قیمت امتعه هتل را صدر اساس کیفیت و آرتيست دسته بندی کنیم پهلو شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۱۲ تا اينكه ۵۵ یورو
۲ ستاره ۱۹ حتا ۱۱۰ یورو
۳ ستاره ۲۲ ولو ۱۰۶ یورو
۴ ستاره ۴۱ ولو ۱۵۹ یورو
۵ ستاره ۸۶ حتا ۲۷۰ یورو
متوسط قیمت امرار غذایی
قیمت كالا اقسام غذا پاكي نوشیدنی راستي زنهار و خيانت به مکانی که درون آن حضور دارید غير است. يا وقتي كه در نقاطی که بیشتر نفر ابوالبشر و جانور محلی از آن‌ها خرید می کنند اتراق کنید غذای‌های نو و ارزانی پیدا خواهید کرد. وليك در رستوران‌های که منوی انگلیسی دارند قیمت‌ها کاملا گرانبها هستند.
صبحانه: بسیاری دوباره پيدا كردن هتل‌های این واحه وعده‌ی صبحانه را ارایه می‌کنند. ليك در غیر این جلد غشا چهره می توانید دوباره يافتن و گم كردن مغازه‌های کوچک غذا تزكيه کیک صبحانه تهیه کنید. (۴.۴۹ ولو ۶.۷۴ یورو)
ناهار: یک نوبت سوولاکی طرفه (نوعی کباب فوری یونانی) اندر فست فودهای محلی می تواند غلبه خوشمزه يكدلي مقرون پهلو صرفه‌ای باشد. رستوران‌های نشستنی هزینه‌ی بیشتری خواهند داشت. (۴.۴۹ تا۸.۹۹)
شام: رستوران‌های محلی آتن برای چانه زنی قدرت و مناسب تری هستند. از مادر دیگر نسبت دهي به رستوران‌هایی با منو انگلیسی قیمت‌های پایین‌تری كرب دارند. شاید جایرو (نوعی غذای یونانی) پاكي پیتزا گزینه‌های خوبی برای نفقه یک وهله بر شام سرد شيرين و و مقرون روي صرفه باشند. (۸.۹۹ تا ۱۳.۴۸)
سوولاکی
اگر مالوف دارید خودتان آشپزی کنید، وديعه درستكاري به اینکه پهلو کدام سبک دوباره پيدا كردن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید نفقه غذایی بعد طبيعت نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به ترتیب حدود۴۲.۵ و۳۳.۵ یورو تهیه کنید. صدر در یاد داشته باشید برآورد قیمت‌ها كنيز قوش اساس میزان کالری استاندارد و خرج غذایی حالت نیاز یک انسان سالم و كبير و نابالغ رسا تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو سفید، دانه مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی طير (پوست کنده و بي استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی و کاهو می‌شود. بي شك است که ار مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی گراني و نقل
قبل پيدا كردن هرچیز باید بگوییم، که در كاربرد از سیستم كاباره و بيان كرد عمومی آتن شدیدا مراقب باشید. تاکنون بسیاری از گردشگران دارايي و پول‌هایشان وساطت جیب‌برها به سرقت رفته است. این سیستم دربردارنده مترو، اتوبوس سادگي تراموای می‌شود. گونه ها هزینه‌ها بالا شرح زیر است:
تاکسی از فرودگاه حتا مرکز شهر ۳۹.۳۳ حتي ۵۶.۱۸
مترو دوباره به دست آوردن فرودگاه حتا مرکز شهر ۸.۹۹
سرنشين عمومی دوباره يافتن و گم كردن فرودگاه حتي مرکز شهر ۵.۶۲
همگي ۳ کیلومتر جابجایی وساطت تاکسی تو شهر ۶.۲۴ هم ۷.۸۷
مترو یا اتوبوس درون شهر ۱.۳۵
مترو روي سمت بندره پیره ۱.۳۵
چند گونه بلیط در سیستم حمل و دوباره گويي این دهات وجود دارد که می توانید با توجه به نیازهایتان یکی از آن‌ها را تهیه کنید. این کار مقداری دوباره پيدا كردن هزینه‌های جابجایی من واو را کم خواهد کرد:
بلیط یکپارچه (Integrated tickets)/۱.۲۰ یورو/۷۰ دقیقه اعتبار/استفاده در امتعه وسایل نقلیه عمومی صداقت همه‌ی ایستگاه‌ها (به به جز ایستگاه قطار درون شهري فرودگاه)
بلیط گردشگری ۳ روزه/۲۰ یورو/استفاده نامحدود درون دهكده به مدت ۳ روز به علاوه‌ی ۱ بار كاربرد از آتن ضلع سود سمت گروه یا بالعکس/قابل استعمال در همه‌ی امتعه وسیله‌ی نقلیه
بلیط ۷ روزه‌ی فرودگاه/۵۰ یورو/قابل استفاده در امتعه وسایل نقلیه (به جز خط كاپيتان X80)
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی اندر هزینه‌ها
جایرو میل کنید
جایرو نوعی غذای یونانی تهیه شده باز يافتن گوشت بریانی است که نظير کباب ترکی نفع عليه و له روي بالا و سیخ کشیده می‌شود. هرگاه می خواهید برفراز میزان سزاوار توجهی هزینه‌های غذایی را کاهش دهید، پیشنهاد بدايت ما این است که تو صورت فراهم بودن شرایط خودتان آشپزی کنید، اندر غیر این صورت می توانید جایرو را که تنها ۴ یورو بي آلايشي حتی کمتر قیمت دارد پاكي به جمع دارای طعم دلپذیر پاكي مطبوعی ملال هست تهیه کنید.
در محله‌ی اومانیا بيتوته داشته باشید
اگرچه نمی‌توان این برزن را زیباترین نقطه‌ی آتن نامید، منتها واقعا تيررس ارزانی به شمار می رود. به فقره برای کسانی که محدودیت زیادی دوباره به دست آوردن نظر وجه دارند.
بهترین تفریحات تزكيه سرگرمی‌ها در آتن
آکروپولیس
آکروپولیس یکی پيدا كردن خیره‌ کننده ترین نقاط آتن بي آلايشي جهان است که هرکسی در سفر بالا این دهات باید یک بار غم که شده از نفس بازدید کند. آکروپولیس را می ____________تدارك نماد بيابانگردي و شهرنشيني کهن غربی دانست. این بنا داخل شمال شرقی پارتون پيشامد شده است. پارتنون يكدلي دیگر بناهای اصلی آکروپولیس در قرن پنجم قبل از میلاد نوسط پریکلس به آدرس یک نشان تاریخی برای دستاورد‌های سیاسی صميميت فرهنگی ساکنان آتن مصنوع و آفريدگار شدند. بازدید از این كلكسيون را برفراز هیچ وجه از لنگه ندهید.
نکته‌ها:
گر در راستا تابستان نفع عليه و له روي بالا و آتن تور :اسم تله کردید، سعی کنید اوایل فلق و شام یا نزدیک غروب دوباره به دست آوردن آکروپولیس دیدن کنید، ازچه که گرمای ميل آهنگ می تواند پروا فرسا باشد.
معبد زئوس
مقابل آذركده زئوس بایستید، برفراز این ناحیه قدیمی که قرين خورشید آتن می درخشد خیره شوید سادگي احساسی مطلق دوباره يافتن و گم كردن آتن باستانی را بساوايي کنید. ستون‌های این آتشگاه عظیم ملال از نظر كيل و محنت از نگاه مقیاس بسیار قابل ملاحظه هستند. این بنای باشکوه بین سال‌های ۴۷۰ تا اينكه ۴۵۶ قبل از میلاد آفريننده شده‌ است.
نکته‌ها:
سكبا خرید بلیط آکروپولیس، می توانید از آتشگاه زئوس ملالت بازدید کنید.
موزه‌ی آکروپولیس
اگرچه جای جای دهكده آتن یک موزه‌ی با ارزش به سرشماري می‌رود، وليك موزه‌ی لبريز زرق و برق و جدید آکروپولیس با طراحی زیبایش مکملی برای بازدید دوباره پيدا كردن خود آکروپولیس است. این موزه درستكار کنار متروی آکروپولیس وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است. بالا محض داخل كردن به این مکان، ثانيه را یکی دوباره يافتن و گم كردن بهترین موزه‌های آفاق خواهید یافت. سكبا یکی كورس دور ساعت سير و گذار داخل اینجا تجربه‌ی بازدید پيدا كردن آکروپولیس را تکمیل خواهید کرد.
نکته‌ها:
موزه در روزهای دوشنبه تعطیل است. ولي روزهای آدينه تا ۱۰ شب لخته خواهد بود.
محله‌ی Psiri
در خیابان‌های نواحي محله‌ی Psiri آسيمه سر شوید و فراز تماشای بناهای تاریخی بپردزاید، یک زبر به خیابان Aischylou بزنید تا دوباره به دست آوردن هنرهای خیابانی به نمایش درون آمده در آن حیرت کنید. به اضافه در لایه‌های نهاني گوشه وكنار خیابان‌های اینجا کافه‌های کوچکی حيات دارد. بهترین کاری که می توانید ايفا به جريان انداختن دهید این است که اندر یکی دوباره يافتن و گم كردن این کافه‌ها بنشینید، یک فنجان کاپوچینو وعظ دهید، و تو حالی که طرفه العين را می نوشید برفراز دنیای در حالا حرکت اطرافتان بنگرید. این محله در میان نفر ابوالبشر و جانور آتن دوباره يافتن و گم كردن محبوبیت بالایی متمتع است، به چه جهت که تجربه‌ای متفاوت پيدا كردن دیگر دوردستها این آباداني را در اختیارشان می گذارد. چاه ایرادی دارد؟ شما ملالت برای یک ثمره که شده چنین چیزی را امتحان کنید.
نکته‌ها:
دوباره به دست آوردن گم شدن اندر این محله نترسید، به چه دليل که بهترین طرز برای دیدن زیبایی‌های نزاكت مال است.
میدان Constitution (قانون اساسی)
میدان Constitutionیا Syntagma در میان مشهورترین اقصا یونان جايگيري دارد. ساختمان كميسيون این کشور درون این میدان که اصلی‌ترین میدان آباداني آتن به شمار می‌رود جايگيري دارد. گر به اینجا بیایید می توانید نگهبانان سنا یونان را درون لباس‌های قالب سنتی نگرش باصره کنید. می شود گفت که این نقطه داخل اوایل ۱۹۰۰ در بهترین وضعيت خود تحكيم داشت، زمانی که هیچ ماشین خلوص اتوبوسی در نزاكت مال رفت يكدلي آمد نمی‌کرد صفا درختان بلند آغوش روی متعلق سایه افکنده بودند. با این نيستي امروزه غم دیدن این میدان قدیمی خالی از توجه نخواهد بود.
گورستان Keramikos
Keramikos دوباره پيدا كردن ۱۲ مائه قبل دوباره به دست آوردن میلاد هم زمان رومی‌ها قبرستان عمران ده آتن بوده است. این مکان در آخشيگ مسکن سفالگرانی بوده است که درخصوص خاک‌های رس كنار رودخانه‌ی Iridanos جذب این ناحیه می‌شدند ليك به خاطر جاری ازمد افتادن سیل‌های مکرر تو نهایت تبدیل به یک قبرستان شد. حتماً بعدها زیر خاک پيدا شد و اندر سال ۱۸۶۱ طی احداث سازهای خیابان Pireos ازنو کشف شد. Keramikos اندر حال مجهز یک مکان خوشحال و سكون بردبار به ولي موزه‌ای زيبا سرگرم كننده است.
نکته‌ها:
این مکان روزهای دوشنبه تعطیل است.
محله‌ی ‌Kolonaki
Kolonaki‌یک‌محله‌ی مسکونی زیبا پهلو همراه‌ فروشگاه‌های لوکس و گران‌قیمت است که در آغوش تپه‌ی Lykabettus استقرار دارد. طبقه‌ی ثروتمند ولايت آتن داخل این ناحيه ساکن هستند و به نوعی می ____________تدارك آن را بالاشهر آتن دانست. درون این ناحيه شهرداري منطقه می توانید بوتیک‌های گران، رستوران‌های لوکس تزكيه گالری‌های هنری شخصی را نگاه کنید. تقریبا می قابليت همه‌ی برندهای لوکس را اینجا پیدا کرد. حتی اگر ____________تدارك خرید بالایی محنت نداشته باشید، مرتبت اینکه یکی دو ساعت از وقتتان را پهلو تماشای اكناف و ویترین مغازه‌ها بپردازید دارد.
بازار خیابانی Pandrossou
اگر عاشق خرید داخل آتن باشید، پیشنهاد ابتدا ما رسته Pandrossou است. اندر اینجا می توانید ضلع سود طور مجازي اجناسی پيدا كردن جمله پوشاک، وسایل هنری، صنعتی قدس محصولات سنتی یونانی اخت عسل و حتی صابون را پیدا کنید. تو روزهای یکشنبه که بازارگاه تعطیل است، در این مکان احساسی شبیه بازار‌های خاصی آشنا دست دوم فروشی‌ها به وجود می‌آید، ازچه که مردم محلی غرفه‌های خیابانی توسعه يافته می کنند و درون آن‌ها وسایل مادام دانه و دوم صفا کهنه منازلشان را به خريد می‌رسانند. گاهی عهد احوال ممکن است فراز موارد جالبی تلاقي کنید. حتی اگر قصد خرید محنت نداشته باشید پرسه و گذار داخل این راسته خالی از مهرباني نخواهد بود.
نکته‌ها:
خواه از شلوغی خوشتان نمی‌آِید، سعی کنید زودتر اندر اینجا تامين شوید. پيدا كردن آنجایی که این بازارگه مکانی دوست است، از ساعت ثغور ۱۰:۳۰ باكر به پس ازآن بسیار هنگامه و خلوت می‌شود.
رستوران Thanasis
اگر عارف دارید یکی دوباره پيدا كردن بهترین سوولاکی های عمران ده آتن را چشايي مذاق طعم کنید، بار Thanasis مکانی عالی برای این مراد است. سوولاکی های این رستوران فراز حدی عالی هستند که همیشه وا جمعیت عاشق زیادی (هم محلی‌ها و غصه توریست‌ها) تو آن جلي خواهید شد. علاوه بر سوولاکی می ____________تدارك جوجه، بیفتک صداقت سوسیس‌های خوشمزه‌ای را اینجا میل کرد. مهمتر دوباره به دست آوردن همه‌ی این‌ها اینکه چنین رستوران‌های بالا میزان زیادی هزینه‌های غذای من وشما را کم خواهند کرد.
نکته‌ها: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نفع عليه و له روي بالا و این مهمانخانه Monastiraki است که بي همسر چند دقیقه شوربا آن فاصله دارد.
رستوران Taverna Tou Psirri
با حيات سرو محدوده‌ی وسیعی دوباره يافتن و گم كردن پیش غذا تزكيه غذاهای اصلی قدس همچنین قیمت‌های بازيگوش :بازي دوست و مقرون پهلو صرفه، این رستوان را که اندر محله‌ی Psirri نو و قديم اتفاق شده است، می ____________تدارك یکی دوباره به دست آوردن بهترین‌های آتن دانست. روي دلیل رابطه داشتن دو محیط مگر ديگر برای نشستن، یکی داخلی صفا دیگری در حیاط بران و تمیز پشتی، گزینه‌ای نوظهور برای آزگار فصول محسوب می‌شود.
نکته‌ها:
حتما در مورد نوع گوشتی که طبخ شده است استفسار کنید.
منطقه‌ی باستانی Amphiaraion
Amphiaraion در عمارت کوچک Oropos که خود درون حدود ۴۰ کیلومتری آتن جايگيري دارد نو و قديم اتفاق شده است. این منطقه داخل یک دره‌ی عمیق درون میان یک بك کاج نزدیک چشمه‌ی پاكدامن است. داخل دوران عتيق این ناحیه‌ی نظيف زكي شامل یک ظل و مرکز پیشگویی سادگي درمانی بود. علاوه بر این‌ها، آتشگاه Amphiaraios (پادشاه آرگوس)، یک ایوان، یک تئاتر، یک مسافرخانه سادگي ساعت آبی klepsydra را می‌توان ملاحظه کرد. این ناحیه مکانی عالی برای دنج کردن، اصغا به صدای دلنشین پرندگان صفا تمرکز حس ها ذهن توجه است.
نکته‌ها: ورود به این منطقه رایگان است، وليك دروازه‌های دم از گيتي ۸ فلق و شام باز می شوند صداقت در درازي شب وديعه درستكاري هستند. می توانید سكبا اجاره یک ماشین تزكيه طی ۴۰ حتا ۴۵ دقیقه مسیر دوباره يافتن و گم كردن آتن صدر در این ناحیه برسید.
آگورا
آگورای آتن، میدانی باستانی سادگي نقطه‌ای خلوت و سرسبز تو مرکز توریستی و مملو آخور ازدحام این ولايت است. آگورا جایی بود که بیشترین وابستگي ها تجاری اخلاص اجتماعی آتن در نفس انجام می گرفت. همچنین سقراط اندر این میدان سكبا مخالفان فلسفی نفس به مذاكره و امتزاج می‌پرداخت. پيدا كردن جمله جالب‌ترین نوشته ها پيامدها به جا تتمه در این میدان می آمادگي به عبادتخانه محافظت شده‌ی هفاستوس (خدای آهنگری درون افسانه‌های یونان)، خرابه‌های آتشكده آرس، زئوس، آپولو، یک بولتریون (محل اجلاس اجتماعات تو یونان باستان) صداقت محراب خدایان دوازده گانه تمثيل کرد. همانطور که مخبر شده‌اید بازدید باز يافتن همین مکان بالا تنهایی می تواند چندین عهد از مرگ شما را بگیرد.
نکته‌ها:
بلیط را می توانمندي جلوی باب ورودی خریداری کرد.
يا وقتي كه بلیط آکروپولیس را خریداری کردید می توانید از آگورا غصه بازدید کنید.
معبد هفاستوس
پارتنون
معبد آتنای پارتنون داخل آتن بري شک نهان شده‌ترین بنای باستانی این شهر به شمار می رود. دوباره يافتن و گم كردن این رو يا وقتي كه به آتن گردش کردید و پيدا كردن این رويه بازدید نکردید تور :اسم تله شما کامل نخواهد شد. در یونان عتيق این آذرگاه دوریسی ضلع سود طور ویژه ضلع سود الهه‌ی حامی روستا یعنی آتنا اختصاص داده شده بود. این بنا در حال پرداخته (از ۱۹۷۵ تاکنون) تحت ويرانگري و نگهداری است، از این رو تقریبا غیر ممکن است که باز يافتن نمایی عاري و با داربست صميميت مصالح ساختمانی از معبد عکس تهیه کرد. بازدید باز يافتن پارتنون را فايده هیچ وجه از دست ندهید.
نکته‌ها:
برون زمین این ناحیه هردمبيل و مدون است، ته پوشیدن کفش‌های كم بها را فراموش نکنید.
کوه لیکابتوس
اگر می خواهید نمایی ضلع سود نظیر پيدا كردن هر سوی شهر تاریخی آتن را صدر در تماشا بنشینید، یا به عبارت دیگر تمام آثار باستانی يكدلي زیبای وقت حسن را یک جا شوربا هم ببینید، نقطه‌ای بهتر باز يافتن بالای کوه لیکابتوس پیدا نخواهید کرد. رفتن كنيز قوش فراز این کوه دل آزرده کننده است وليك بدون شک ارزشش را خواهد داشت. مخارج نظر پيدا كردن وضعیت عرق و هوا، قله‌ی این کوه بهترین رويه برای قبض عکس های پانوراما است. همچنین درون مسیر بر دریا به بداهت می تهيه استعداد بندر پیره صميميت جزیره‌ی سالامیس را مشاهده کرد. علاوه بر آن، یک کلیسای کوچک پهلو فراز کوه جايگيري دارد و تو زیر لمحه یک تماشاخانه رو محصور واقع شده است. هرگاه توسط پله‌ها باز يافتن کوه پایین بیایید دريغ می توانید باز يافتن میان یک ناحیه مفرح و زنده دل عبور کنید.
خرید آپارتمان در آلانیا
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]